Gå til innhold

HW-meeting Oslo: 19. Oktober 2006


Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg veit ikke om jeg har råd, i og med at det er på en torsdag. Hadde det vært på en fredag hadde jeg fått togpenger for å dra til pappa, liksom.. :hm:

7080106[/snapback]

Å, du må prøve! Vil gjerne ha noen jenter å snakke med, dessuten er det koselig å treffe noen jenter fra forumet også :)

Edit: Rettet quote.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Nerds 'R Us !? :)

7079896[/snapback]

 

:!: Stemmer på den!

 

@Juliess,

å få nytt bankkort tar en evighet! Du må først få pin-kode i posten, så får du kortet :hm:

7080145[/snapback]

Tror hun mente erstatning for ødelagt kort :) Da tar det som regel noen dager og man bruker den samme PIN-koden.

 

Juliess,

Prøv å ring banken i dag og hør om hvor lang tid det tar. Tror ikke de kan fikse det om det streiker/ er ødelagt; du må få nytt...

Lenke til kommentar

Bajs. For det funker i minibanker, men ikke når jeg skal betale for ting sånn i butikker, kantina eller kiosker. Vel, jeg hører med dem i morgen. Så hvis det tar lang tid å fikse det, så må jeg bare ta ut alt av kontanter som er på det. Dumt hvis det gjør ting vanskelig med betaling, men jeg kan jo prøve å få noen til å legge ut for meg og så gi kontanter med en gang, det er sikkert noen som har :)

 

bazukh: Ja, men da har vi en deal, da kan du kose deg torsdag kveld, og gjøre skoleting og få god samvittighet på fredag :D

Lenke til kommentar
Må desverre melde avbud grunnet akutt pengemangel :( 304,5 kr å leve på frem til 28. okt er ikke akkurat mye.. :p

7083016[/snapback]

du kan jo låne penger av noen da, og gi tilbkae senere... :w00t:

7083098[/snapback]

 

med 11000 kr i minus fra før av så unngår jeg helst det.

Lenke til kommentar
Må desverre melde avbud grunnet akutt pengemangel :( 304,5 kr å leve på frem til 28. okt er ikke akkurat mye.. :p

7083016[/snapback]

du kan jo låne penger av noen da, og gi tilbkae senere... :w00t:

7083098[/snapback]

 

med 11000 kr i minus fra før av så unngår jeg helst det.

7083613[/snapback]

 

Du har 11000 i minus også bryr du deg om du får 200 kr til i minus? :nei:

 

Neida bare tuller, jeg hadde også prøvd å ungå å møte masse hyggelige mennesker om jeg hadde hatt en god nok unnskyldning. :thumbup:

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...