Gå til innhold

HW-meeting Oslo: 19. Oktober 2006


Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere ikke bare prøve å si det som det er, i stedet for å finne på masse historier? Si at dere skal treffe noen folk fra et forum, det kommer folk i alle aldre, og at det kommer en del. Det er jo ikke slik at dere skal møte to menn midt i førtiårene som dere aldri har sett bilde av, eller snakket noe særlig med.

Just-_-me: Du bor jo i Oslo, hva om du avtaler med foreldrene dine at de kjører deg dit slik at du er der 1900, og f.eks henter deg 2130? Eller 2200, jeg vet ikke når du pleier å måtte være inne osv. Og så sier du bare at de kan ringe når som helst så de hører at du er i live osv :) Da vil de føle seg mer trygge (si at det kommer jenter også, om det hjelper, haha).

Lenke til kommentar
Jeg starter å bli redd for at jeg ikke kan komme, i og med at det er en torsdag.. Men jeg skal gjøre hva jeg kan!

7062675[/snapback]

Det håper jeg for din skyld. Ellers blir det spankings :ph34r:

7062704[/snapback]

Blir mer og mer redd for at jeg må velge spankings.. Ser dårlig ut, både med penger, transport og å få lov av mamma.. Men ikke gi opp håpet enda.. Jeg har fårtsatt noen kort i ermet..!

7070884[/snapback]

 

Oh yeah Hrisebro! Show us what you've got!

Lenke til kommentar
Hadde passet siden det er torsdag, men det er ingen som skal komme som jeg kan se for meg at jeg kommer til å sitte og prate med, tror jeg bare hadde følt meg veldig utenfor.

7074981[/snapback]

Du kan jo ringe meg?

7075499[/snapback]

Du mener at jeg skal dra på treffet for å ringe deg? Eller er det noe jeg ikke forstod nå? :blush:

 

Jeg er jo veldig utadvendt, men hva hjelper det hvis ingen vil snakke med lille meg? :p

Lenke til kommentar
Hadde passet siden det er torsdag, men det er ingen som skal komme som jeg kan se for meg at jeg kommer til å sitte og prate med, tror jeg bare hadde følt meg veldig utenfor.

7074981[/snapback]

Du kan jo ringe meg?

7075499[/snapback]

Du mener at jeg skal dra på treffet for å ringe deg? Eller er det noe jeg ikke forstod nå? :blush:

 

Jeg er jo veldig utadvendt, men hva hjelper det hvis ingen vil snakke med lille meg? :p

7076220[/snapback]

Alle har jo noe å snakke om, så lenge noen starter å si noe.. Og hvis du er en utadvendt person, så skulle det jo så absolutt ikke by på noen problemer.. :)

 

Og siden det er så få jenter som blir med, så regner jeg meg at du blir garantert snakket til! :)

 

 

.. Tror dette blir koselig jeg! Ting som man er litt nyskjerrig på, ender som regel alltid å bli mye mer gøy enn forventet.. :)

 

 

EDIT: Hvorfor skulle folk forresten snakke med meg!? Jeg er ikke den som er utadvendt..

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Hadde passet siden det er torsdag, men det er ingen som skal komme som jeg kan se for meg at jeg kommer til å sitte og prate med, tror jeg bare hadde følt meg veldig utenfor.

7074981[/snapback]

Du kan jo ringe meg?

7075499[/snapback]

Du mener at jeg skal dra på treffet for å ringe deg? Eller er det noe jeg ikke forstod nå? :blush:

 

Jeg er jo veldig utadvendt, men hva hjelper det hvis ingen vil snakke med lille meg? :p

7076220[/snapback]

 

Hvis du er så redd for at ingen skal snakke med deg, så deler jeg herved ut et gavekort på meg selv som samtalepartner. :D

 

(Så får jeg noen å snakke med også)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...