Kli Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ser at min DSM-320RD viser at firmware er 1.01 og den sier at det er siste versjon. Er det slik å forstå at noen av dere andre har en nyere firmware på spilleren? For Softwaren jeg har på min PC er 1.05 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Vet ikke hvordan det er med RD versjonen har DSM-320 jeg og den har siste versjon som 1.07EU Og å¨pc'n 1.07 lasta ned fra D-Link Den nyeste versjonen til pc'n oppdaterer seg selv når det kommer nyere programvare:) Lenke til kommentar
Kli Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Vet ikke hvordan det er med RD versjonen har DSM-320 jeg og den har siste versjon som 1.07EU Og å¨pc'n 1.07 lasta ned fra D-Link Den nyeste versjonen til pc'n oppdaterer seg selv når det kommer nyere programvare:) 7277801[/snapback] Ja ser at RD ikke kjører samme versjon, men nå har jeg oppgradert min D-Linkg Gamerrouter fra 1.6 til 1.7 versjon. Og nå ser jeg filmer helt fint trådløst mellom to etg Lenke til kommentar
Itw Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Lekkert:) Ja ingenting er bedre DSM'n så lenge den funker:) Lenke til kommentar
imran Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg ser at Dlink er ut med en ny media spiller: DSM-520 http://www.dlink.com/products/?pid=438&sec=0 http://www.dlink.com/products/resource.asp...&rid=1631&sec=0 Jeg har aldri kjøpt en slik løsning før, så jeg er litt usikker påom jeg skal investere i en boks. Har et ønske om å se bilder og video samt spille musikk i stuen- tilkoblet via trådløs nett. Har noen erfaring med den nye boksen fra dLink? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Vurderer den nye boksen faktisk, siden den støtter HDTV, men vet ikke helt, er såppas dyr at det bare er noen lapper til så har man media pc. Men klart D-link er lydløs og enkel å bruke da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå