the_zombie Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Day Break var vel egentlig sånn den også. Virket lovende, men har en følelse at det ville blitt litt kjedelig etterhvert. Er grenser for hvor mange ganger man gidder å se på en tvserie om samme dagen Savner TV-seriene som har pause/sesong over Endret 3. januar 2007 av the_zombie Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Nå er "Dirt" sett, og må si den var litt småinteressant.. Men, det var nå absolutt ikke noe "komedie".. Skal nå se e02 også, og se hvordan det går.. Er litt spendt hva den "røde tråden" skal være, men.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har lyst til å se jeg også, men tror jeg vil bli skuffet akkurat som Day Break. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Da var Dirt sett. Definitivt ikke dårlig, men vi får se hvordan det utvikler seg. Liker Courteney Cox jeg Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Må bare takke Saddlefall for å ha vært veldig flink med å oppdatere førsteposten, og for å ha klart å holde en fin standard gjennom en god og informativ tråd!! En meget bra jobb!! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hehe, takker edit: Ifølge TVRage skulle Masters of Science Fiction begynne 1. Januar, men så nå på tv.com at den starter 1. september! Kjipt Endret 3. januar 2007 av Saddlefall Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Dirt var en helt grei serie som jeg kommer til å følge med på hver ondsag, men det som trekker serien opp er Courteney Cox...serien ville ikke bli den samme uten henne Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Vet ikke om det er nevnt her, men det skal afaik komme en battlestar galactica-film Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Vet ikke om det er nevnt her, men det skal afaik komme en battlestar galactica-film 7641287[/snapback] Stemmer det. Posta en link i BSG tråden for litt siden. Gleder meg til den og spinoff serien Caprica, hvis de blir noe av de da, men tror nok det. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Liker Courteney Cox jeg Det er nettopp det jeg gjør også. En skuespiller som setter høyere standard, i tillegg til at hun er pen. Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ny nå 13. januar. Grendel - mini serie som baserer seg på filmen beowulf http://www.scifi.com/grendel/ 7638722[/snapback] Siden jeg fikk besjed om at denne burde gå under 06/07 tråden, quoter jeg meg selv her bare. Tror dette kan bli moro, er vel også snakk på en remake av beowulf, med blandt annet angelina jolie. Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ny nå 13. januar. Grendel - mini serie som baserer seg på filmen beowulf http://www.scifi.com/grendel/ 7638722[/snapback] Siden jeg fikk besjed om at denne burde gå under 06/07 tråden, quoter jeg meg selv her bare. Tror dette kan bli moro, er vel også snakk på en remake av beowulf, med blandt annet angelina jolie. 7643343[/snapback] Tatt fra imdb: An Unstoppable Monster Held A Kingdom Hostage. A Hero Set it Free Serien høres kul og spennende ut... spørs om jeg tester den ut, men kanskje Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 I dag kom det ut en ny serie... the Knights of Prosperity! http://www.imdb.com/title/tt0494287/ Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Fett!! Er bare å tipse folkens, så skal jeg slenge opp på lista edit: Grendel var jo en film da, men takk for tipset uansett. Ser interresant ut. Endret 4. januar 2007 av Saddlefall Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Serien høres kul og spennende ut... spørs om jeg tester den ut, men kanskje 7643612[/snapback] Så litt standard ut... Men synes denne versjonen av diktet: http://www.imdb.com/title/tt0402057/ var ganske så bra, så jeg kan vel bli overrasket over denne filmen også. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Oppdatert med de to nye komiseriene! In Case of Emergency var veldig bra, mens The Knights of Prosperity ikke var like bra. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ser du har justert Dexter opp ett par hakk. Så etter 2 episoder at serien hadde potensiale, og den har enda ikke skuffet.. Selvsagt er Heroes i en klasse for seg selv, men begge er like innovative og gjennomførte, så det kommer mer an på hva man liker best.. 2 helt forskjellige genrer. Samtidig ser jeg at de seriene jeg dømte nord og ned har forsvunnet og blitt cancelled, Day break og Vanished.. Ingen av dem fortjente å fortsette, de var mer irriterende enn underholdende. Så Shark på tv3 i går, vanskelig å dømme den serien, den har ikke fortjent å bli lastet ned, men grei tv underholdning på en dag da det ikke var så meget på tv`n.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 En ting jeg bare lurer på, føler du ikke at du vanner ut hele prosent-skalaen ved måten du gir poeng på? Ser jo at du til og med måtte bryte 100-prosent for å klare å uttrykke meningene dine, men da hadde det kanskje bare vært lettere å senke skalaen? Hva er det du måler opp mot? Du gir serier 100%, prosent av hva? "Beste serie noensinne?" Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 100 % = Best i "denne omgangen" ?! ..ikke vet jeg.. Allikevel vanskelig å gi "riktig terningkast" til serier helt alene.. Personlig har også jeg stusset bittelitt over det, men synes faktisk det fungerer helt fint; Ikke noe jeg plages med/over.. Men, på en annen side; skulle JEG har forandret dette med rageringen og prosentene, så hadde jeg bare nummerert de; fra 1 = best, osv.. Det er jo allikevel bare noen få (en?) prosent(er) som skiller seriene allikevel.. Men, er egentlig altfor glad i denne tråden her til at jeg gidder å kritisere den.. selv har jeg mine "egne prosenter", og fordømmer TV-stasjoner nedenom og hjem da de kanselerte Vanished og the Nine! - Bone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå