Gå til innhold

TV-seriesesongen 2007, oversikt over nye serier!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ny nå 13. januar.

 

Grendel - mini serie som baserer seg på filmen beowulf

 

http://www.scifi.com/grendel/

7638722[/snapback]

 

Siden jeg fikk besjed om at denne burde gå under 06/07 tråden, quoter jeg meg selv her bare. Tror dette kan bli moro, er vel også snakk på en remake av beowulf, med blandt annet angelina jolie.

7643343[/snapback]

 

Tatt fra imdb: An Unstoppable Monster Held A Kingdom Hostage. A Hero Set it Free

 

Serien høres kul og spennende ut... spørs om jeg tester den ut, men kanskje

Lenke til kommentar

Ser du har justert Dexter opp ett par hakk. Så etter 2 episoder at serien hadde potensiale, og den har enda ikke skuffet.. Selvsagt er Heroes i en klasse for seg selv, men begge er like innovative og gjennomførte, så det kommer mer an på hva man liker best.. 2 helt forskjellige genrer.

 

Samtidig ser jeg at de seriene jeg dømte nord og ned har forsvunnet og blitt cancelled, Day break og Vanished.. Ingen av dem fortjente å fortsette, de var mer irriterende enn underholdende.

 

Så Shark på tv3 i går, vanskelig å dømme den serien, den har ikke fortjent å bli lastet ned, men grei tv underholdning på en dag da det ikke var så meget på tv`n..

Lenke til kommentar

En ting jeg bare lurer på, føler du ikke at du vanner ut hele prosent-skalaen ved måten du gir poeng på? Ser jo at du til og med måtte bryte 100-prosent for å klare å uttrykke meningene dine, men da hadde det kanskje bare vært lettere å senke skalaen? Hva er det du måler opp mot? Du gir serier 100%, prosent av hva? "Beste serie noensinne?"

Lenke til kommentar

100 % = Best i "denne omgangen" ?! :) ..ikke vet jeg..

 

Allikevel vanskelig å gi "riktig terningkast" til serier helt alene..

 

Personlig har også jeg stusset bittelitt over det, men synes faktisk det fungerer helt fint; Ikke noe jeg plages med/over.. Men, på en annen side; skulle JEG har forandret dette med rageringen og prosentene, så hadde jeg bare nummerert de; fra 1 = best, osv.. Det er jo allikevel bare noen få (en?) prosent(er) som skiller seriene allikevel.. :)

 

Men, er egentlig altfor glad i denne tråden her til at jeg gidder å kritisere den.. selv har jeg mine "egne prosenter", og fordømmer TV-stasjoner nedenom og hjem da de kanselerte Vanished og the Nine!

 

- Bone :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...