brd Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Battle of the babes Hvem har vært den beste kvinnlige skuespilleren i høsten tv-serier? Stem på tv.com. Min stemme gikk til Rita Bennet fra Dexter ( kjæresten til dexter) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Det er uten tvil Evangeline Lilly! Mer snasen snelle skal man lete lenge etter... Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hayden Panettiere anyone? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Tok likegodt å renama tråden, siden vi det ikke lenger er høst Godt nyttår til alle serienerder forresten! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jo, godt nytt år! FX starter med en ny serie, Sendingen starter i kveld. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Takk for tipset Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Battle of the babes Hvem har vært den beste kvinnlige skuespilleren i høsten tv-serier? Stem på tv.com. Min stemme gikk til Rita Bennet fra Dexter ( kjæresten til dexter) 7605516[/snapback] Stemte på Hayden Panettiere som Claire i Heroes. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Har forresten begynt å se på Robin Hood, litt på etterskudd kanskje, men Veldig morsom serie! Stemte på Kate i Lost jeg Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Digger Robin Hood... siste er nede om et par minutter.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Mere info om Dirt i FXNetworks.com. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Dirt fra IMDb http://www.imdb.com/title/tt0496275/ Står "Comedy" ..trodde faktisk ikke det var det.. Selv om Courteney Cox er med.. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Hm, regner med det er Drama/Comedy da, noe lignende Studio 60 kanskje. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Sikkert... men.. trodde faktisk ikke det var noe særlig komedie i hele tatt! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Ikke jeg heller til du nevnte det Men kan nok bli morsomt med Courteney Cox Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det så ikke ut som Comedy heller. Lenke til kommentar
brd Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Denne serien "dirt" må nesten testes ut, men jeg spør likevel Noen som har sett og vil anbefale serien? Endret 2. januar 2007 av brd Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Regner med jeg kommer med en "anmeldelse" imorgen Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Av det jeg ser på IMDB-forumet til dirt ser den ikke spesielt bra ut Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Av det jeg ser på IMDB-forumet til dirt ser den ikke spesielt bra ut 7631794[/snapback] ..nå er den i hvert fall på nedlasting.. så får vi se etter hvert! Men.. synes det er så jækla mange som er så negative på IMDb, jeg.. ..på en annen side, så kan de jo ha rett.. Men, vi får prøve selv! Bare se på Vanished.. den har heller ikke fått så mye skryt, og den synes JEG er knallbra.. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Vanished fortjente skjebnen den fikk.. Så 3 episoder og skjønte at dette ikke akkurat var overbevisende.. Ideen og alt var helt ok, men skuespillerne og manusforfatterne sugde max.. Var så mange feil i den serien, selv om jeg kun så 3 eller 4 episoder så irriterte den vettet av meg. For å lage et plot som er plausibelt så kreves det en del av forfatterne, intelligens blant annet. Skal ikke påstå at dem er dumme, men dem fremstod ihvertfall slik om man kan tolke intelligens utfra en tv-serie da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå