Onyx Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Shit, jeg så på Day Break i helgen og det var virkelig spennende! Egentlig så var det så mye som skjedde, at jeg faktisk ble frustrert. Det med deja vu og at han på en måte gjenopplever samme dagen på nytt. Litt vanskelig å forstå enda, har bare sett til episode 2. Men uansett så var det en slager altså. Har serien pause forresten? Endret 12. desember 2006 av Onyx Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Men uansett så var det en slager altså. Har serien pause forresten? 7487701[/snapback] Nei, så langt er det satt opp 8 episoder frem til 27 desember. Vet ikke om det kommer fler i sesong 1, men håper det Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Svarte ... the Nine er også "cancelled"! Først Vanished og nå the Nine.. ..hva tenker folk med egentlig ? Lenke til kommentar
brd Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Svarte ... the Nine er også "cancelled"! Først Vanished og nå the Nine.. ..hva tenker folk med egentlig ? 7505313[/snapback] "Folkene" får ikke nok penger, derfor cancellerer de seriene som ikke har så høgt seertal Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Tullete!! Dette burde vært opp til meg!! ..skjønner KANSKJE det med the Nine.. men at Vanished ble kansellert, DET skjønner jeg bare ikke.. Det må være noen andre rare grunner til, tror jeg.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 @ Onyx, -il- & co. Ønsker meg frabedt informasjon vedrørende heldelser i diverse episoder av nevnt serier i første post. Det er ikke artig med noen som helst spoilere, selv hvor ubetydelig de kan virke. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Er Dexter en serie som feks Lost hvor du bør se hver episode, eller som Friends, Scrubs, Simpsons etc hvor man kan se dem i hytt og pine? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Er Dexter en serie som feks Lost hvor du bør se hver episode, eller som Friends, Scrubs, Simpsons etc hvor man kan se dem i hytt og pine? 7531106[/snapback] Du må se hver episode i rett rekkefølge ja, ellers blir det bare kaos. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 @ Onyx, -il- & co.Ønsker meg frabedt informasjon vedrørende heldelser i diverse episoder av nevnt serier i første post. Det er ikke artig med noen som helst spoilere, selv hvor ubetydelig de kan virke. Jeg har ikke nevnt major happenings i Day Break, men generelt om innholdet. Uansett så beklager jeg meget, men dette var ikke ment som en spoiler på noe som helst måte. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja, det er viktig at dette ikke blir noen spouler tråd.. Dette er en generell interesse for serier tråd.. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hva med Vanished-spoileren til Crispin en side bakover? Lenke til kommentar
brd Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Help me help you er ikke offesielt blitt canceled. Håper de airer episodene de har laget. Mange av disse høst-seriene har blitt en fiasko, kanskje utnom Dexter, Heroes. Ser ut til at folk liker det gamle som Lost og Prison break:P Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg endrer mening om Day Break. Rett og slett kjedelig. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Studio 60 er nok her for og bli. Har nå sett 10 episoder, og vi snakker samme klasse som West Wing (ikke så rart kanskje?). Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Studio 60 er nok her for og bli.Har nå sett 10 episoder, og vi snakker samme klasse som West Wing (ikke så rart kanskje?). Mener du Day Break? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Tror han snakker om Studio 60, siden den er laget av samme personen som lagde West Wing. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Faen altså så blir day break kansellert, at det er mulig. Var jo uansett bare 7 episoder igjen, kan vel ikke tape så mye på å sende de når de likevel er filmet Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Må bare ha denne i mine innleg. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Noen som ser Robin Hood da? Og hva synes dere i såfall? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 heh.. pussig.. tidligere i dag så tenkte jeg skulle poste akkurat samme spørsmål.. om hvorvidt dere kikket på Robin Hood, eller ikke.. Det gjør jeg! Og jeg liker serien veldig godt! Småaction, småspennende, småmorsom.. i grunnen en veldig god serie! Gleder meg MASSE til siste episode nå snart.. !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå