Gå til innhold

TV-seriesesongen 2007, oversikt over nye serier!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som skjønner hvorfor TV3 har kjøpt inn og skal vise en canceled serie?

dvs Vanished. Så akkurat reklame for den nå.

7440374[/snapback]

 

jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor tv3 slutta meg Stargate sg1 etter 1 sesong, serien har nå vart i 10 sesonger, mens de kjøper serier som bare varer 10 episoder osv.

Lenke til kommentar

Jeg la til en liten liste igår, de jeg fant ganske kjapt hvertfall.

 

Serier som har pauser nå:

 

Battlestar Galactica (21/Jan/2007, en episode til før pause)

Grey's Anatomy (Jan/4/2007)

Heroes (Jan/22/2007)

Jericho (Feb/21/2007)

Lost (Feb/7/2007)

Prison Break (Jan/29/2007)

Studio 60 on the Sunset Strip (Jan/8/2007)

Veronica Mars (Jan/23/2007)

Lenke til kommentar
Thumbs up for 30 Rock, veldig morsom! :thumbup:

7471115[/snapback]

 

Kan du si noe mer om den en det som står i første posten?

Definer morsom foresten.

feks Arrested Development er jo av mange kåra til den morsomste serien ever. Jeg lasted den ned i god tro, men etter å ha sett 6 episoder uten å ha dratt på smilebåndet engang, ga jeg opp.

Lenke til kommentar
Thumbs up for 30 Rock, veldig morsom! :thumbup:

7471115[/snapback]

 

Kan du si noe mer om den en det som står i første posten?

Definer morsom foresten.

feks Arrested Development er jo av mange kåra til den morsomste serien ever. Jeg lasted den ned i god tro, men etter å ha sett 6 episoder uten å ha dratt på smilebåndet engang, ga jeg opp.

7474454[/snapback]

Hmm.. er ikke så god til å forklare ting :p Jeg syns Arrested Development er flere hakk over denne, men 30 Rock er litt særere kanskje. De er ikke i samme stil heller. Første episode var ikke fullt så morsom, men det har tatt seg opp. Du får nesten bare se om du liker den :)

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar
Kan du si noe mer om den en det som står i første posten?

Definer morsom foresten.

7474454[/snapback]

Altså, man må jo ta for gitt at Saddlefall kanskje har skrevet første innlegg med et subjektivt synspunkt da ..

 

---

 

Heroes er genialt! Håper ikke produsenten tar en "Lost" og drøyer alt så frykelig mye for å squize den siste krona ut av serien.

Endret av Zande
Lenke til kommentar
Kan du si noe mer om den en det som står i første posten?

Definer morsom foresten.

7474454[/snapback]

Altså, man må jo ta for gitt at Saddlefall kanskje har skrevet første innlegg med et subjektivt synspunkt da ..

 

 

 

 

ehehe jada.

 

For å definere hva jeg synes er morsomt som går nå, er det bare How I Met Your Mother, men den er i tillegg genial.

 

King of Queens og Raymond som alle ser ut til å digge, synes jeg er søppel.

 

Friends og Seinfeld er seff geniale, the simpsons også, southpark innimellom.

Lenke til kommentar

Må si jeg liker Vanished veldig godt, har sett så langt som til episode 8, men det var en nedtur å miste den karakteren med kanskje mest dybde? Var også veldig overrasket at Gale ble skutt og fjernet fra serien, og har lest om store reaksjoner. Serien klarte hvertfall å overaske om ikke annet, men han invasjon fyren tok over var ikke særlig tøff, men han trenger jo tid på seg, bare synd han ikke har det.

 

Har hørt en del om vanished, alt fra genialt til klisje fylt, har sett en del serier, er ganske serie friik. Men kan ikke si at jeg synes det er så klisje fylt og dårlig, overraskende bra serie som det var fryktelig synd bare fikk 13 episoder. Men rekner kanskje med at episodene etter at Gale ble skutt er mindre spennende. Hater virkelig serier som blir kuttet, hater hater hater dårlige\manglende avslutninger!

Lenke til kommentar
jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor tv3 slutta meg Stargate sg1 etter 1 sesong, serien har nå vart i 10 sesonger, mens de kjøper serier som bare varer 10 episoder osv.

7441319[/snapback]

 

Grunnen til at TV3 sluttet med Stargate SG-1 er nok fordi at publikumet i Norge ikke var stort nok for at serien skulle lønne seg på den tiden. Noe som er trist. Hadde dem begynt å sende det i dag, hadde det kanskje vært mer lønnsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...