Gå til innhold

TV-seriesesongen 2007, oversikt over nye serier!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Saddlefall; Okei.. så det var MENT som EN sesong? :dontgetit: .. Blade the Series, også bare ment som EN sesong? Trodde den ble cancelled fordi den ikke var så bra / gikk dårlig / andre grunner, jeg.. Brotherhood visste jeg ikke at skulle bare vare en sesong..

7366681[/snapback]

Det med sommerserie mente jeg bare at den startet på sommern, altså en mid-season serie, ikke at de bare fikk en sesong ;) (hvis jeg forsto deg rett nå) Vet ikke om Brotherhood bare har fått en sesong (kommer nok sesong 2), men Blade ble cancelled desverre.

 

Er Day Break å anbefale altså?

7366698[/snapback]

Absolutt! :thumbup:

Lenke til kommentar
Saddlefall; Okei.. så det var MENT som EN sesong? :dontgetit: .. Blade the Series, også bare ment som EN sesong? Trodde den ble cancelled fordi den ikke var så bra / gikk dårlig / andre grunner, jeg.. Brotherhood visste jeg ikke at skulle bare vare en sesong..

7366681[/snapback]

Det med sommerserie mente jeg bare at den startet på sommern, altså en mid-season serie, ikke at de bare fikk en sesong ;) (hvis jeg forsto deg rett nå) Vet ikke om Brotherhood bare har fått en sesong (kommer nok sesong 2), men Blade ble cancelled desverre.

Okei! :) Ja, for med "sommerserie", så trodde jeg du mente; en serie som gikk kun "sommerstid", for å ha noe å underholde amerikanerene med om sommeren! :p Men, det som jeg i praksis leste "sommerserie" som, var; en ferdig skrevet serie, fra start til slutt, med en konkluderende og avsluttende historie! :) (Noe som jo egentlig er positivt..)

 

Er Day Break å anbefale altså?

7366698[/snapback]

Absolutt! :thumbup:

7366763[/snapback]

Absolutt! :thumbup:

Lenke til kommentar
Flott tråd dette her, all ære til deg, Saddlefall.

 

Har nå fått sett de to første avsnittene av Day Break. og det blir nok med det.Ingen av skuespillerne overbeviste meg, historien var syltynn og  kjedelig.

Det er helt urimelig å rangere denne høyere enn "Heroes", som i mine øyne er den beste nyvinningen på seriefronten på lang, lang tid. Day Break derimot burde forblitt i bunnen av manusforfatternes søppelbøtte!

7349382[/snapback]

 

Nå har jeg sett de 3 første, og jeg er ganske enig med Montag her, bortsett fra at jeg vil fortsette å se på, fordi jeg lurer sånn i helvete på hvordan en tidsloop er mulig.

 

Men jeg tror og det blir kjedelig etterhvert, og sorry Saddlefall, denne når ikke Heroes opp til knærne engang.

Lenke til kommentar

Jeg har nå sett 3 episoder av Day Break, og vil si jeg synes det er en spennende og lovende serie. Problemet er at hvis det ikke skjer noe mer, at han skal fortsette å gjenta den samme dagen om og om igjen vil det bli rimlig kjedelig etterhvert.

 

Men den kan absolutt bli drit bra og jeg kommer hvertfall til å se på resten.

Lenke til kommentar
Jeg har 2 serier på "slette, eller spare" -listen min ...

 

Respectable, og

Just Legal

 

 

Noen kommentarer? :)

7370953[/snapback]

 

Respectable er vel cancla, og har fått middels karakterer på tv.com

Just Legal er vel i samme bås?

 

tror begge er cancla egentlig. (ikke at jeg har sett på noen av de, go de var vel

fjorårets nykommere? denne tråden er får årets (høstens) nye serier!

Lenke til kommentar

-iL- ; Nåh.. min feil.. Just Legal er fra 2005 ja.. men, jeg fikk lasta ned s01e01 i år (ikke "old"-torrent, hvis du skjønner.. kan ikke forklare så mye her på forumet), så jeg gikk blindt utifra at den var fra i år.. my bad..

 

Men, Respectable er fra 2006.. og den er Britisk.. Just Legal er Amerikansk..

 

 

..da får jeg spørre om "Respectable" da.. om noen har sett den, og hva de vil anbefale?! :)

Lenke til kommentar
noen som skjønner hvorfor TV3 har kjøpt inn og skal vise en canceled serie?

dvs Vanished. Så akkurat reklame for den nå.

7440374[/snapback]

Tror den er avsluttende.. driver og ser på den selv.. Vanvittig spennende og bra serie.. skjønner virkelig ikke hvorfor den er cancelled... er litt usikker men.. venter på siste som kommer om ei uka ca..

Lenke til kommentar

Day Break er vel kansellert. Leste det et par dager siden, stod at kunngjøringen kom til å komme snart. Skal vise 10 eller 13 episoder og så gå over til en serie som heter Master of SciFi elns. *Prøve å finne artikkel*

 

Edit: http://www.fangasm.com/01television/is-the...n-day-break.php

 

Hmm, ser ut til at det kun er spekulasjoner..?

 

Edit 2: Fra samme siden: http://www.fangasm.com/01television/is-the...eak-updated.php

Kun spekulasjoner. Blæ. Håper serien fortsetter. Episode 4 var knall!

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...