Gå til innhold

TV-seriesesongen 2007, oversikt over nye serier!


Anbefalte innlegg

Sånn, der var den oppdatert!

 

Heroes måtte nok vike for Day Break ja, men det kan jo endre seg utover, Heroes har jo flere episoder ute. Men uansett, to GENIALE serier på topp denne høsten :D Nå gjenstår det og se hvordan Faceless blir, San Bean har jo hovedrollen der, kan bli interresant.

 

Forresten, digger Adam Baldwin, han er genial i alle rollene han spiller :D Mange bra skuespillere i Day Break :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5432143541
Sånn, der var den oppdatert!

 

Heroes måtte nok vike for Day Break ja, men det kan jo endre seg utover, Heroes har jo flere episoder ute. Men uansett, to GENIALE serier på topp denne høsten :D Nå gjenstår det og se hvordan Faceless blir, San Bean har jo hovedrollen der, kan bli interresant.

 

Forresten, digger Adam Baldwin, han er genial i alle rollene han spiller :D Mange bra skuespillere i Day Break :)

7312736[/snapback]

 

Første gangen jeg leste det så leste jeg det som at Heroes ble kansellert Fikk hjerteklapp med det samme :D

 

Men ser nå at Day Break må nesten være verdt å bli tatt en titt på :hmm:

Lenke til kommentar
Har bare sett 3 episoder av Heroes. Men jeg ser absolutt et stort potensiale.  Håper at denne serien ikke blir kansellert etter en sesong sånn som Surface.

7347587[/snapback]

 

Du får hakeslepp etter episode 5 og sier høyt FY FAEN så bra.

 

Tro meg Heroes får mange sesonger.

 

Nei nå må jeg laste ned Daybreak etter mye skryt i denne tråden.

 

Litt kjipt at Vanished ble cancla, men som andre sa, den kjipe vendingen den tok drepte serien, samt hu mildt sagt irriterende dattera.

 

Jeg har ingen tro på The Nine heller.

Lenke til kommentar

Flott tråd dette her, all ære til deg, Saddlefall.

 

Har nå fått sett de to første avsnittene av Day Break. og det blir nok med det.Ingen av skuespillerne overbeviste meg, historien var syltynn og kjedelig.

Det er helt urimelig å rangere denne høyere enn "Heroes", som i mine øyne er den beste nyvinningen på seriefronten på lang, lang tid. Day Break derimot burde forblitt i bunnen av manusforfatternes søppelbøtte!

Lenke til kommentar
Har nå fått sett de to første avsnittene av Day Break. og det blir nok med det.Ingen av skuespillerne overbeviste meg, historien var syltynn og  kjedelig.

Det er helt urimelig å rangere denne høyere enn "Heroes", som i mine øyne er den beste nyvinningen på seriefronten på lang, lang tid. Day Break derimot burde forblitt i bunnen av manusforfatternes søppelbøtte!

7349382[/snapback]

Såpass ja :hmm: Liker litt spenning og action jeg da :p Bryr meg ikke så mye om manuset, bare det underholder :)

Lenke til kommentar

Jupp, er enig.. Day break blir ødelagt av lite overbevisende skuespill og endel feil.. Den stopper nok for meg her når det er så mange bra serier der ute.

 

Heroes på en klar 1. plass

Dexter på en like klar 2.

3. er litt mer difus, men Jericho er bra.. Bra skuespillere og spenningen er der.. Er bare litt redd historien kan bli litt for "stor" for manus forfatterne.. Denne kan gå alle veier, fra genial til kalkun..

Lenke til kommentar

Kom forleden over en ny serie fra BBC. Den heter så mye som The State Within.

Seriens hovedperson er den britiske ambassadøren i USA, som plutselig befinner seg midt i en konspirasjon som kan velte regjeringer og det som verre er.

Stikkord: internasjonal terrorisme, homofile spioner, intriger på høyeste politiske nivå og ulovlig våpenhandel.

Jeg har sett de tre første episodene nå og dette virker svært lovende - britisk håndverk skuffer da også sjelden.

Serien går torsdager på BBC1 og anbefales herved.

For mer info, se her.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Kom forleden over en ny serie fra BBC. Den heter så mye som The State Within.

Seriens hovedperson er den britiske ambassadøren i USA, som plutselig befinner seg midt i en konspirasjon som kan velte regjeringer og det som verre er.

Stikkord: internasjonal terrorisme, homofile spioner, intriger på høyeste politiske nivå og ulovlig våpenhandel.

Jeg har sett de tre første episodene nå og dette virker svært lovende - britisk håndverk skuffer da også sjelden.

Serien går torsdager på BBC1 og anbefales herved.

For mer info, se her.

7352229[/snapback]

Takk for tipset! Den skal sjekkes ut :wee:

Lenke til kommentar

Tommel opp for Brotherhood! Ikke like bra som Sopranos, men fremdeles en god serie. Showtime serier er for det meste veldig bra, men banning og vold så det holder, det liker vi :wee: Tok den ikke med i guiden siden det var en sommer serie, i likhet med Saved, Eureka!, Blade The Series, Kyle XT og Psych :D Alle gode serier forresten, spesielt Saved og Kyle :p

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...