Saddlefall Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Studio 60 blir muligens kansellert nå, med mindre ratingsene tar seg opp.. Kjipt det, med man får håpe de holder det i live i en hel sesong hvertfall Heroes gjør det bra dog, det er høstens høyest ratede nye show. Lover bra, vi får sikkert sesong 2 her! kilde edit: typo Endret 30. oktober 2006 av Saddlefall Lenke til kommentar
brd Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Studio 60 blir muligens kansellert nå, med mindre ratingsene tar seg opp.. Kjipt det, med man får håpe de holder det i live i en hel sesong hvertfall Heroes gjør det bra dog, det er høstens høyest ratede nye show. Lover bra, vi får sikkert sesong 2 her! kilde edit: typo 7187389[/snapback] Nei? Studio 60 er en fantastisk serie som ikke må bli kansellert... Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Ser ut som det bare var rykter. NBC liker serien og vil ikke kansellere den enda. kilde Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Vel, da har Showtime bestemt seg for å bestille sesong 2 av Dexter allerede nå! Kommer til sommeren neste år. God nyhet, digger den serien kilde Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Bare en advarsel; Hopp over Vanished.. Jeg leste anmeldelsen her og måtte hoppe på den serien. Angrer skikkelig.. Ikke les om du uansett MÅ se den! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er ved episode 3 nå og det jeg kan si er at Marcy, dattera til senatoren, er seriens "destroyer". Først trudde jeg det var kun hu som var dårlig skuespiller, men nå har jeg kommet til episode 3 og ser at skribentene har mye av skylden. Det som skjer under pengeoverleveringen er ikke troverdig i det hele tatt. Når dem sliter allerede nå med å holde troverdigheten rundt plottet, hvordan ser det da ut 10 episoder frem i tid.. Karakter fra meg på denne serien er 2/10 poeng, de 2 poengene får dem for en god "start" på serien. Lenke til kommentar
brd Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ja... i morges kom det en ny episode av Studio 60. Etter to ukers pause kommer nå den første delen av en " dobbel" episode. Håper disse episode får gode sjåartal slik at denne geniale serien overlever Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Konge guide, takk. Kommer helt sikkert til å sjekke ut mye av dette Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Tror nok Studio 60 overlever i en sesong hvertfall. *håpe på mer* Twenty Good Years cancelled forresten.. seriene faller som fluer ^^ kilde Lenke til kommentar
Battone Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Fin tråd forresten, Saddlefall.. Har savnet en slik.. Mister mange gode serier, denne tråden er en måte å unn¨å det på.. Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Yeah nye episoder av Prison break og Heroes i dag. Dette er nok serie dagen min Gårsdagens Studio 60 episode var en av de beste i serien jeg har sett ihvertfall. Har fått gode rates på tv.com. Noen som deler synspunkt med meg? Endret 18. november 2006 av brd Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Må si Vanished skuffer mer og mer, i tillegg til å Drepe den kuleste hovedkarakteren , er dattera utrolig irriterende. Tviler på om denne får full sesong, og ingen sesong 2 i hvertfall. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Jess, Studio 60 har fått full sesong! Glad de bestemte seg for ikke å kansellere den. Likte siste episode veldig godt, gleder meg til del 2 kilde Lenke til kommentar
Battone Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Har kommet til episode 2 av Dexter.. Må få si at introen under teksten er genial, du får en frysning følelse. Hittil vil jeg si Dexter og Heroes er de 2 seriene som er vinnerne. Man får litt American psycho følelse av Dexter, dette er en serie som i utgangspunktet har enormt potensiale.. En skikkelig hyggelig/creepy overraskelse. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 fantastisk at studio 60 har fått full sesong, knall serie Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Studio 60 ser utrolig bra ut. Den og Heroes er årets nye serier for min del. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Kunne kanskje vært kjekt å få en oppdatert rating på seriene etterhvert som dem går. Ser at ikke alle fortjener like høy som det den første episoden skulle tilsi. Dog ikke kommet meg igjennom alle ennå.. Lenke til kommentar
brd Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Studio 60 ser utrolig bra ut. Den og Heroes er årets nye serier for min del. 7294171[/snapback] Det er ikke ofte jeg sier dette men: WORD Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Daybreak var veldig bra, denne burde vel bli oppdatert i posten Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Daybreak var veldig bra, denne burde vel bli oppdatert i posten 7312374[/snapback] Jepp, så den akkurat nå faktisk! *oppdatere* Fy faen den var bra! Høstens beste, hakket over Heroes Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Nja, heroes er faktisk bedre spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå