Gå til innhold

TV-seriesesongen 2007, oversikt over nye serier!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Studio 60 blir muligens kansellert nå, med mindre ratingsene tar seg opp.. Kjipt det, med man får håpe de holder det i live i en hel sesong hvertfall :yes:

 

Heroes gjør det bra dog, det er høstens høyest ratede nye show. Lover bra, vi får sikkert sesong 2 her!

 

kilde

 

edit: typo

7187389[/snapback]

 

Nei?

 

Studio 60 er en fantastisk serie som ikke må bli kansellert...

 

:hrm:

Lenke til kommentar

Bare en advarsel; Hopp over Vanished.. Jeg leste anmeldelsen her og måtte hoppe på den serien. Angrer skikkelig.. Ikke les om du uansett MÅ se den!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er ved episode 3 nå og det jeg kan si er at Marcy, dattera til senatoren, er seriens "destroyer". Først trudde jeg det var kun hu som var dårlig skuespiller, men nå har jeg kommet til episode 3 og ser at skribentene har mye av skylden. Det som skjer under pengeoverleveringen er ikke troverdig i det hele tatt. Når dem sliter allerede nå med å holde troverdigheten rundt plottet, hvordan ser det da ut 10 episoder frem i tid.. :thumbdown:

 

Karakter fra meg på denne serien er 2/10 poeng, de 2 poengene får dem for en god "start" på serien.

Lenke til kommentar

Yeah nye episoder av Prison break og Heroes i dag. Dette er nok serie dagen min :D

 

Gårsdagens Studio 60 episode var en av de beste i serien jeg har sett ihvertfall. Har fått gode rates på tv.com. Noen som deler synspunkt med meg?

Endret av brd
Lenke til kommentar

Har kommet til episode 2 av Dexter.. Må få si at introen under teksten er genial, du får en frysning følelse. Hittil vil jeg si Dexter og Heroes er de 2 seriene som er vinnerne. Man får litt American psycho følelse av Dexter, dette er en serie som i utgangspunktet har enormt potensiale.. En skikkelig hyggelig/creepy overraskelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...