jocke Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Bra oversikt, Saddlefall! Du borde dog ta en titt på The Unit og How I Met Your Mother. Hhv de to beste action/drama- og komedie-seriene jeg vet om. Anbefales! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Bra oversikt, Saddlefall! Du borde dog ta en titt på The Unit og How I Met Your Mother. Hhv de to beste action/drama- og komedie-seriene jeg vet om. Anbefales! Nei det bør han ikke. Les trådtittel du. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Nei det bør han ikke. Les trådtittel du. Han henviser til Heroes og andre serier som ikkje er nye i år. Så tror det blir du som må lese posten hans - og ikke bare trådtittelen ;-) Endret 9. oktober 2007 av jocke Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har fulgt med på både The Unit og HIMYM siden de begynte, begge konge serier Tråden er litt utdatert nå, og mangler oppdateringer. Jeg har rett og slett ikke tid lenger, spilldesign studier i england osv Får ikke sett alle de nye seriene, og jeg vet jeg går glipp av mye bra, noe som er litt kjipt.. Har fått med med K-Ville, Bionic Woman og Californication, som alle er konge. Har nok med å følge med på Heroes, Prison Break og alle de andre... *gi stafettpinnen videre til BarteX* Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Han henviser til Heroes og andre serier som ikkje er nye i år.Så tror det blir du som må lese posten hans - og ikke bare trådtittelen ;-) nei det er du som misforstår, denne tråden handler om hvilke serier som var nye sesongen 2007, som startet høsten 2006. serier som starter høsten 2007, skal inn i 2008 tråden. Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Noen som har sjekket ut The Reaper? http://imdb.com/title/tt0955322/photogallery Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har sjekket ut The Reaper? http://imdb.com/title/tt0955322/photogallery Jeg har sett 2 episoder nå, må si at jeg ble positivt overrasket Digger humoren og plotet Lenke til kommentar
Cruze Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Noen som vet om jericho sesong 2 kommer? surt at den sluttet som den gjorde vill veldig gjærne se hvordan krigen slutter osv;) Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, Jericho sesong 2 kommer, men i en noe forkortet versjon. Opprinnelig ble Jericho kansellert etter første sesong, men etter kraftige protester (ble vel sendt inn rundt 40 tonn nøtter til TV-selskapet), gikk de med på å lage 7 nye episoder, med sjanse for flere episoder dersom mange nok så på. (Men seriøst, har du ikke fått med deg dette? Var jo ikke mulig å åpne en eneste nyhetsbasert nettside uten å lese om dette da det sto på.) Når disse episodene blir sendt, er uvisst. Mest sannsynlig ikke før etter nyttår en gang. Lenke til kommentar
Cruze Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Ja, Jericho sesong 2 kommer, men i en noe forkortet versjon.Opprinnelig ble Jericho kansellert etter første sesong, men etter kraftige protester (ble vel sendt inn rundt 40 tonn nøtter til TV-selskapet), gikk de med på å lage 7 nye episoder, med sjanse for flere episoder dersom mange nok så på. (Men seriøst, har du ikke fått med deg dette? Var jo ikke mulig å åpne en eneste nyhetsbasert nettside uten å lese om dette da det sto på.) Når disse episodene blir sendt, er uvisst. Mest sannsynlig ikke før etter nyttår en gang. på alle sidene jeg har lest står det bare ?? på om det kommer nye episoder;) men takk skal du ha. Endret 24. november 2007 av Cruze Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Knall tråd, *mine innlegg*. Trenger snart en ny serie, så nå har jeg mange tips. Lenke til kommentar
kopperhead Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg er en tv elsker og følger sikkert med på over 15 serier:P Jeg bruker denne siden Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Flott topic, synes du skulle lagd en for 2008 nå Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Noen som vet om en ny serie ala Kyle XY eller Smallville? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Noen som vet om en ny serie ala Kyle XY eller Smallville? sci-fi drama er det ikke mange av. i alle fall ikke nye. Kan anbefale Supernatural og Torchwood Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Noen som vet om en ny serie ala Kyle XY eller Smallville? eneste jeg kommer på å anbefale deg å se av sci-fi er the 4400 den er dessverre kansellert men det kom 4 sesonger av den tror jeg Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Denne tråden bør unstickes. Er jo for forrige TV sesong... Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ingen som gidder å lage en 2008 versjon? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ingen som gidder å lage en 2008 versjon? det finnes allerede https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=915046&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå