-iL- Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Noen som vet når Heroes begynner igjen? 8395870[/snapback] bookmerk denne http://www.pogdesign.co.uk/cat/ 24. april. 8443605[/snapback] hm, står 23. april på alle andre sider 8452009[/snapback] Det er fordi jeg hadde timezone adjustment på. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Tips: Jeg synes det blir rotete med nesten to like tråder som dette. Synes at Saddlefall skal få beholde sin og heller oppdatere den som han har gjort en glimrende jobb hittil med. Unødvendig etter min mening. Skriver det samme her. Endret 27. april 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Tips: Jeg synes det blir rotete med nesten to like tråder som dette. Synes at Saddlefall skal få beholde sin og heller oppdatere den som han har gjort en glimrende jobb hittil med. Unødvendig etter min mening. Skriver det samme her. 8485358[/snapback] Det er vel bedre at du rapporterer det enn å skrive det her? Nå har jeg ikke kikket grundig gjennom begge, men om det er som du sier at de er rimelig like, har det jo ingen hensikt å ha begge... Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Da var 2 første episodene av Jericho sett. Det er en serie jeg hvertfall skal ha med meg resten av. 8585336[/snapback] Ja, det er en virkelig bra serie som bare blir bedre etterhvert. Må si meg veldig fornøyd med utviklingen i de. Bare så dumt at siste episode i sesong 1 gikk på onsdag... Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg så piloten til Primeval i går, og har andre episode tilgjengelig. Må få si at den var underholdende, men at den helt sikkert er ment for barn Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg hadde bare den konstante følelsen av at den serien ikke er ment for et voksent publikum, som Jurassic Park er. Men som sagt, den var nå underholdende også på en måte så jeg ser nok et par episoder til før jeg eventuelt kasserer den. Samtidig minte det/dere meg på at jeg må se videre på Jericho. Har bare sett til ep 4 eller 5, og det er noen måneder siden nå. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Nå er tv-sesongen over. Er bare å vente på neste sesong. Som begynner neste uke. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har sett til episode 3 av Primeval nå, og jeg må innrømme det har tatt seg opp litt i forhold til første episode. Anbefales for alle som alikevel ikke har noe bedre å finne på og som har en liten dinosaurjeger i magen fra de var barn. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Har sett til episode 3 av Primeval nå, og jeg må innrømme det har tatt seg opp litt i forhold til første episode. Anbefales for alle som alikevel ikke har noe bedre å finne på og som har en liten dinosaurjeger i magen fra de var barn. 8713861[/snapback] Jeg anbefaler den ikke. Makan til dårlig skuespill er det lenge siden jeg har sett. Hovewer, Torchwood, som er litt i samme genren, virker meget interesant. Har sett de 2 første episodene nå, og ble imponert. Ser at sesong 1 er ferdig, og status er "On hiatus" på tvrage.com, håper ikke det betyr cancelation... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Torchwood, haha hadde det på pc'n før. Men den har forsvunnet sporløst, sikkert sletta den i frustrasjon ;P Skal lete lenge for å finne noe møkk som Torchwood :< Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Har nå sett 7 episoder av Torchwood, og koser meg stort. Synes absolutt ikke det er "møkk" og mange hakk over en SCI-FI som SG-1 feks, som mange liker. Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Skyt meg om jeg tar feil, men er ikke denne tråden veldig lik denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=692178 ? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Skyt meg om jeg tar feil, men er ikke denne tråden veldig lik denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=692178 ? 8833390[/snapback] Den tråden er for neste sesong (og sommersesongen som vi nå er i), og denne er for forrige sesong, som sluttet nå i overgangen til juni. Endret 11. juni 2007 av BarteX Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Og begge er for USA? Finnes det en tråd for norske kanaler eller? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Bør vel egentlig nevnes at siden jeg jobber nå for tiden, er det veldig lite tid til å se på alle seriene, derfor lite vedlikehold i tråden i det siste kan man si. Regner med jeg kommer tilbake til høsten med neste sesong, får se om jeg får tid. Kan jo nevte et par nye serier som har startet i det siste: Heartland Handler om et tidligere gift par som jobber på 'organ donation' avdelingen på et sykehus, på hver sin side. Ene er lege og andre prøver å få folk til å donere. Virker som en grei serie. Burn Notice Ikke fått sett denne enda, handler om en spion som har blitt "sparket" og må finne ut av hvorfor, men det er jo ikke alltid så lett.. Og ellers, må jeg nesten nevne en fantastisk serie som heter The Closer Konge crime/drama om Deputy Police Chief Brenda Leigh Johnson som sparker usansynlig mye rompe i interrogation-rommet. Verdt en titt! Sesong 3 startet nettop. Som alltid, les mer på tvrage Endret 2. juli 2007 av Saddlefall Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Bør vel egentlig nevnes at siden jeg jobber nå for tiden, er det veldig lite tid til å se på alle seriene, derfor lite vedlikehold i tråden i det siste kan man si. Regner med jeg kommer tilbake til høsten med neste sesong, får se om jeg får tid. 8988218[/snapback] Vi har allerede tråd ang. neste sesong her. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Bør vel egentlig nevnes at siden jeg jobber nå for tiden, er det veldig lite tid til å se på alle seriene, derfor lite vedlikehold i tråden i det siste kan man si. Regner med jeg kommer tilbake til høsten med neste sesong, får se om jeg får tid. 8988218[/snapback] Vi har allerede tråd ang. neste sesong her. 8989204[/snapback] Vet det, men jeg tenkte og skrive litt om de osv, som denne tråden. Vi kan jo kanskje kjøre et samarbeidsprosjekt eller noe i den duren? Du finner serier og jeg "anmelder" Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Siste episode av Friends på TV2 i morgen. Hva skjer etter det? Begynner de på nytt, eller kommer det en ny? Jeg kunne godt tenkt meg en ny serie nå, ser alle episoder nå. Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) De begynte på nytt. Kjempegreit for meg siden jeg har aldri fått med meg de første sesongene av Friends fordi jeg har glemt det gang på gang. Hva med ett tråd for serier på norsk tv? To tråder som begge er for USA virker veldig unødvendig. Endret 11. september 2007 av Strongbow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå