Gå til innhold

TV-seriesesongen 2007, oversikt over nye serier!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra serieoversikt! :)

Jeg ser veldig mange amerikanske tv-serier, og prøver å holde meg så godt oppdatert som mulig på det som har kommet det siste halvåret.

Det kommet fryktelig mange nye tv-serier bare i høst, og jeg må bare si at det er mange av de som har imponert meg stort. "Nykommere" som Heroes, Jericho og Dexter er de seriene jeg har følgt med mest på.

Endret av Wollan
Lenke til kommentar
Saddlefall. Virker som du har en god peiling på serier.

Hørt du sett eller hørt om serien "Life on Mars", isåfall noe å anbefale for en serieglad-fyr?

8417354[/snapback]

Jepp! Life on Mars er en meget bra britisk serie. Så nettop ferdig sesong 2, var en meget bra sesongavslutning, og jeg gleder meg til sesong 3. Digger 70-talls stemningen i serien, musikken, bilene og klesstilen er ganske konge :)

Lenke til kommentar
Saddlefall. Virker som du har en god peiling på serier.

Hørt du sett eller hørt om serien "Life on Mars", isåfall noe å anbefale for en serieglad-fyr?

8417354[/snapback]

Jepp! Life on Mars er en meget bra britisk serie. Så nettop ferdig sesong 2, var en meget bra sesongavslutning, og jeg gleder meg til sesong 3. Digger 70-talls stemningen i serien, musikken, bilene og klesstilen er ganske konge :)

8426318[/snapback]

Høres bra ut, skal sjekke den ut! :)

Endret av Wollan
Lenke til kommentar

Dessverre kommer det ikke noen sesong 3 av Life on Mars. :(:cry:

De sa fra om dette allerede før de begynnte å filme sesong 2, så det var visst noe de hadde planlagt hele tiden.

Nå har de annonsert en Spin-off, som jo er et lite plaster på såret. (Selv om det ikke er 70-talls handling lenger).

Lenke til kommentar
Dessverre kommer det ikke noen sesong 3 av Life on Mars.  :(  :cry:

De sa fra om dette allerede før de begynnte å filme sesong 2, så det var visst noe de hadde planlagt hele tiden.

Nå har de annonsert en Spin-off, som jo er et lite plaster på såret. (Selv om det ikke er 70-talls handling lenger).

8433070[/snapback]

Synd.. det hadde ikke jeg fått med meg. Jaja, bra den sluttet greit hvertfall, og bra at det kommer en oppfølger! Philip Glenister er jo genial da, så tror oppfølgeren blir bra også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...