Hamsterino Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har du fått med deg The Black Donnellys da Saddlefall? Tror den skal være ganske bra, har ikke fått sett den enda da. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Har du fått med deg The Black Donnellys da Saddlefall? Tror den skal være ganske bra, har ikke fått sett den enda da. 8090837[/snapback] Har ikke det nei, men takk for tipset. Skal sjekke den ut Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Fint om du kunne oppdatert serier som har pause nå Saddlefall. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Heroes har pause til 14. April afaik? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Har du fått med deg The Black Donnellys da Saddlefall? Tror den skal være ganske bra, har ikke fått sett den enda da. 8090837[/snapback] Har ikke det nei, men takk for tipset. Skal sjekke den ut 8091251[/snapback] gjør det, jeg har sett de 2 første nå, og er meget imponert. Den får nok en 96% rating av meg iallefall. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Oppdatert. Så episode 1 av The Black Donnellys igår. Meget lovende! Kom også en ny serie på mandag, The Riches. Skal få sett den også snart.. også October Road da. Mye jobbing på skolen nå for tiden desverre, får liksom bare sett det viktigste Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Om du finner noe som holder samme nivå som Dexter og/eller Heroes skal det sees. Du holder min serie-sjebne i dine hender Saddlefall. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Hehe, det var jo hyggelig Ingen serier er på høyde med Heroes og Dexter foreløpig hvertfall! Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hehe, det var jo hyggelig Ingen serier er på høyde med Heroes og Dexter foreløpig hvertfall! 8160850[/snapback] Jeg liker veldig godt sci/fi, men her må jeg nesten si Dexter så Heroes Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Om du finner noe som holder samme nivå som Dexter og/eller Heroes skal det sees. Du holder min serie-sjebne i dine hender Saddlefall. 8160749[/snapback] Har du sett Jericho? Etter min mening så er denne nesten bedre enn de to du nevnte Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Så 2 episoder av Jericho, likte det ikke noe særlig Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Så 2 episoder av Jericho, likte det ikke noe særlig 8197481[/snapback] Alle har sin smak Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Fantastisk sesongavslutning på Dirt må jeg si. Konge skuespill av Ian Hart (Don). Episoden var et hakk over de forrige i sesongen. Ikke minst var det fint å se Jennifer Aniston sammen med Courteney Cox igjen Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Nå fikk jeg jammen meg lyst til å se Dirt. Sesongen er over altså, hvor mange episoder totalt er det? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Nå fikk jeg jammen meg lyst til å se Dirt. Sesongen er over altså, hvor mange episoder totalt er det? 8268785[/snapback] 13. Veldig bra serie! Og sesong 2 starter allerede i September. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Saddlefall; begynt/begynner en del nye serier nå The Riches The Tudors Raines October Road Drive Andy Barker P.I. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Saddlefall; begynt/begynner en del nye serier nå The Riches The Tudors Raines October Road Drive Andy Barker P.I. 8278491[/snapback] jeg har sett de tre episodene av october road som har kommet og jeg liker dem , anbefaler den serien til one tree hill fans kansje det faller inn i smak til dem. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Liker denne tråden veldig godt! Og ros (igjen) til Saddlefall for en flott førstepost! Lite spørsmål: Hva betyr det at noen har "blå tekst" ? Noe spesielt? Ellers så er det tydelig at jeg har en go'bit i vente; the Black Donnellys! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg vil absolutt ikke anbefale Primeval som Sadddefall gjør. Meget dårlige skuespillere, og ett ultratynt plott/script som er dratt rett ut av SG:1. Vanligvis gir jeg serier 5 episoder før jeg dømmer dem nord og ned, men denne orket jeg bare en og en halv episode av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå