Cryflopp Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 var veldig skeptisk til dexter jeg også, men etter 4 episoder så var jeg hekta veldig bra serie! anbefales Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Sånn, da har jeg oppdatert med to nye serier! Intelligence og Primeval, begge veldig bra Intelligence startet egentlig i 2005 med en tv-film pilot, men selve serien startet ifjor høst, så jeg tar den med i tråden. Primeval startet igår Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Fy fader så spennende Heroes var! Nå er jeg glad for at jeg ventet så lenge, 14 episoder på en gang. Dog har jeg sett bare fire hittil. Nå mangler det bare å følge med i Heroes-tråden. - Kommer Heroes fra et tegneserieblad? Endret 11. februar 2007 av Onyx Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Fy fader så spennende Heroes var! Nå er jeg glad for at jeg ventet så lenge, 14 episoder på en gang. Dog har jeg sett bare fire hittil. Nå mangler det bare å følge med i Heroes-tråden. - Kommer Heroes fra et tegneserieblad? 7923864[/snapback] Hvis du mener om den er basert på en tegneseriehistorie, så er svaret nei Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ja folkens, da klarte jeg ikke å holde meg lengere - så jeg måtte skaffe meg Heroes etter mye om og men. Nå venter jeg på et par episoder til, så begynner showet. - Bør jeg da prøve meg på Dexter også? 7915215[/snapback] Tja spørs på hva slags type personlighet du har tror jeg. Jeg elsker Heroes, men Dexter var ingenting for meg. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Artig tråd. Du har fått meg til å sjekke ut Heroes og Dexter. Begge veldig gode serier. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Artig tråd. Du har fått meg til å sjekke ut Heroes og Dexter. Begge veldig gode serier. 7949546[/snapback] Bare hyggelig. Heroes og Dexter er genialitet på et eksepsjonelt nivå, eller noe i den duren Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg håper dere har fått med dere saken jeg skrev for Kulturo angående nye serier? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Ahh.. digger TV-serier! Så mye nytt å se frem til hvert år! Bra artikkel også Ser frem til US versjonen av Life on Mars. David E Kelley skuffer vanligvis ikke. Men det spørs om den slår UK versjonen, tvilsomt. Regner med jeg ser alle pilotene og kjører samme opplegg som i høst i tråden her Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Synes ikke det var noe særlig potensiale i noen av de egentlig, men det var en bra artikkel da. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg håper dere har fått med dere saken jeg skrev for Kulturo angående nye serier? 7984754[/snapback] nei, selv om det bare var oppgulp fra en annen site, var det en grei oversikt/oversettelse. takker! Lenke til kommentar
sim91 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Heros er den beste serien jeg har sett på lenge. Så Første episode på tirsdag, og har allereda sett alle 16 episodene som har kommet Endret 23. februar 2007 av sim91 Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg håper dere har fått med dere saken jeg skrev for Kulturo angående nye serier? 7984754[/snapback] Skal prøver å unngå å dømme seriene, men jeg ser ikke no der som har det litt nyskapende elementet i seg som mange av høstens episoder har/hadde.. Høsten som var må vel være en av tidenes sterkeste på seriefronten, så den blir nok vanskelig å toppe.. Da tenker jeg på mengden av kvalitetsserier.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg håper dere har fått med dere saken jeg skrev for Kulturo angående nye serier? 7984754[/snapback] nei, selv om det bare var oppgulp fra en annen site, var det en grei oversikt/oversettelse. takker! 7990684[/snapback] Oppgulp? Fint du setter pris på det. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 ABC's "Six Degrees" To Return On March 23 The JJ Abrams (Alias, LOST) show about the intertwined relationships of six intriguing characters as they affect and influence each other's lives will return to ABC on Friday nights starting March 23, the network has announced.[...] Six Degrees: ABC Drama Finally Coming Back! [...]ABC has just announced that Six Degrees will return to primetime on Friday, March 23rd at 9pm. It's unknown how long it will remain in that slot but hopefully fans can see the seven unaired episodes. [...] Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) http://www.tv.com/drive/show/58334/summary...results;title;0 denne serien virka ganske Interessant Endret 5. mars 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Primeval hadde sesongpremiere 10. februar på ITV. ''The series follows a team of scientists who investigate anomalies in time and deal with the ancient creatures that come through. The team of five is led by Professor Nick Cutter, a palaeontologist determined to find his wife who disappeared while investigating an anomaly in the Forest of Dean, England eight years previously.'' Trailer. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Primeval hadde sesongpremiere 10. februar på ITV. ''The series follows a team of scientists who investigate anomalies in time and deal with the ancient creatures that come through. The team of five is led by Professor Nick Cutter, a palaeontologist determined to find his wife who disappeared while investigating an anomaly in the Forest of Dean, England eight years previously.'' Trailer. 8088299[/snapback] noen som har sett på denne? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg har sett den, ligger på lista i første post. Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 "Studio 60 on the Sunset Strip" har vel pause nå eller? Den blir sikkert kansellert etterhvert... Dumt, for det er en bra serie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå