Bone Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ser på Standoff litt nå og da.. og akkurat nå så jeg på e08 - Heroine.. Faktisk en MEGET BRA episode.. den likte jeg veldig godt!! Standoff har vært en sånn "grei" serie.. ikke noe "must".. Men, akkurat denne episoden anbefales! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Enig i at Standoff er ganske ok, noe jeg kan se på i dann og vann, ikke noe helt vanvittig spennende som jeg går og venter på, greit med slike serier også Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Enig i at Standoff er ganske ok, noe jeg kan se på i dann og vann, ikke noe helt vanvittig spennende som jeg går og venter på, greit med slike serier også 7802844[/snapback] er det noe ala Shark, Numb3rs osv? dvs serier som er helt greie, avsluttende mellom hver episode, lite som skjer i characternes liv, men helt ok å se på? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Dexter, for en kul slutt Skal mye til for å holde den kvaliteten i en sesong 2, men vi får håpe de kommer opp med en like genial story Endret 28. januar 2007 av Gunder1 Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Ehh, kan en begynne på episode 3... 7796948[/snapback] Anbefaler ikke å starte midt i serien nei. Se alt! 7797239[/snapback] Er Atlantis frittstående, eller må/bør man starte med SG1 først? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Ehh, kan en begynne på episode 3... 7796948[/snapback] Anbefaler ikke å starte midt i serien nei. Se alt! 7797239[/snapback] Er Atlantis frittstående, eller må/bør man starte med SG1 først? 7827198[/snapback] Bør se SG-1 først ja. Når du kommer til sesong 8 av SG-1 kan du se annenhver episode SG-1 og Atlantis. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Nå er de siste episodene av Day Break gitt ut. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 http://www.tv.com/feature/2007-pilots/?om_...opslot;action;4 112 ny show! jeg kommer i hvertfall til å skjekke ut Gossip Girl. fordi The story is written by The O.C.'s Josh Schwartz and Stephanie Savage, and directed by Mark Piznarski who has worked on series like Everwood and Veronica Mars. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Nå er de siste episodene av Day Break gitt ut. 7875266[/snapback] Link? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Nå er de siste episodene av Day Break gitt ut. 7875266[/snapback] Link? 7876114[/snapback] De vanlige plassene der man finner sånt. Showet fikk en ganske grei slutt selv om de hadde kansellert det. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hm fant en torrent, men kvaliteten på de var heller laber selv om de tok 700 mb per eps Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det er pga det er kun webrip å få tak i. Best å vente på en dvd utgivelse. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 De fire nye Day Break episodene på abc.com er FANTASTISKE. Serien har hevet seg så langt fra de første 4 episodene. Nå er det vel 3 episoder til som skal slippes, noen som vet om disse kommer til å fullføre historien? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Synes egentlig det er rimelig idiotisk at de kansellerer en serie, spesielt med så få episoder. Hvor mye ekstra ville det kostet dem å sende resten, når alternativet sikkert er repriser av gamle serier? Forresten: Fytterakkern for en bra Heroes episode! Utrolig nok blir den jo bare bedre og bedre. Spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor hvem skulle trodd at Nathan var faren tii Claire? Endret 6. februar 2007 av the_zombie Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 De fire nye Day Break episodene på abc.com er FANTASTISKE. Serien har hevet seg så langt fra de første 4 episodene. Nå er det vel 3 episoder til som skal slippes, noen som vet om disse kommer til å fullføre historien? 7885312[/snapback] Jeg begynte virkelig å lure om det ikke var mere enn de 4. Så det holder ikke med at han er en fri mann.... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ja folkens, da klarte jeg ikke å holde meg lengere - så jeg måtte skaffe meg Heroes etter mye om og men. Nå venter jeg på et par episoder til, så begynner showet. - Bør jeg da prøve meg på Dexter også? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ja folkens, da klarte jeg ikke å holde meg lengere - så jeg måtte skaffe meg Heroes etter mye om og men. Nå venter jeg på et par episoder til, så begynner showet. - Bør jeg da prøve meg på Dexter også? 7915215[/snapback] Så absolutt, sesong 1 av Dexter er genial Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Dexter er et must, kan ikke la være å se den serien. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ser jeg for meg American Psycho-liknende konsept av Dexter? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Nja, en ryddigere Patrick Bateman med en helt annerledes motivasjon og som man får kjenne på et dypere nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå