Gå til innhold

TV-seriesesongen 2007, oversikt over nye serier!

Anbefalte innlegg

Stemmer det, oppdatert :)

edit: Da var The Dresden Files sett, og den var nok litt dårligere enn jeg hadde håpt på, men men. Fremdeles verdt og se :)

7774838[/snapback]

skal se den i kveld selv, gårsdagen gikk med til å se The Butterfly Effect for n'te gang :p skal se 2'rn snart også, men den har fått elendig krittikker.

ooops nok OT nå.

iogmed at HIMYM, PB venter på meg, blir dette tv-serie kveld :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg sett 10 episoder av Dexter og begynner å få en mild angst da det bare er 2 episoder igjen på maskinen :wallbash:

Zinsygt bra serie, kona har boikottet den helt.

Jeg har en slik kjempestemning når jeg ser episodene, håper liksom at han ikke blir tatt (blir skikkelig revet med)

NÅR KOMMER EPISODE 13 UT!

Endret av Gunder1
Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått startet å se Heroes. Har sett 3 episoder, og er hektet. Fantastisk bra serie, ut i fra det jeg har sett ihvertfall. Må si at japaneren er min favoritt så langt. Ler godt hver gang han dukker opp. Og det var en uventet voldelig serie. Hadde trodd at det var en mer barnevennlig serie, men så feil kan en ta.

Lenke til kommentar

Godt å høre om Dexter,

Så en episode av Kyle Xy igår, muligheter for min smak der.

Heroes er også veldig bra, "sparer" episode 13 til 14 kommer, slik at vi kan se 2 episoder etter hverandre :thumbup:

Ellers er det Battlestar som er favoritten når det gjelder Sci/fi, er det noen som kan anbefale noen andre Sci/fi serier som er bra (har seff sett: B5, Farscape)

Endret av Gunder1
Lenke til kommentar
Godt å høre om Dexter,

Så en episode av Kyle Xy igår, muligheter for min smak der.

Heroes er også veldig bra, "sparer" episode 13 til 14 kommer, slik at vi kan se 2 episoder etter hverandre :thumbup:

Ellers er det Battlestar som er favoritten når det gjelder Sci/fi, er det noen som kan anbefale noen andre Sci/fi serier som er bra (har seff sett: B5, Farscape)

7790855[/snapback]

Du har vel sett Stargate SG-1 og Atlantis? Hvis ikke har du, har du 11, snart 13 sesonger med morro. Geniale sci-fi serier! Firefly er også genial, beste av de alle :)

Lenke til kommentar
Du har vel sett Stargate SG-1 og Atlantis? Hvis ikke har du, har du 11, snart 13 sesonger med morro. Geniale sci-fi serier! Firefly er også genial, beste av de alle :)

7791272[/snapback]

Firefly :thumbup: Får gi Stargate en sjanse, er det en god story som utvikler seg, eller er det hipp som happ :whistle:

Lenke til kommentar

7791272[/snapback]

Firefly :thumbup: Får gi Stargate en sjanse, er det en god story som utvikler seg, eller er det hipp som happ :whistle:

7791799[/snapback]

Jeg prøvde Stargate SG-1, så alle episodene i sesong 1, men dessverre, alt var jævla dårlig.

Verdens dårligste effekter, lite skuespillere, dårlig skuespillere, lite troverdig.

men det er min smak da!

Og det kommer fra en som elsker nesten alt av sci fi og fantasy.

Lenke til kommentar

7791272[/snapback]

7791799[/snapback]

Jeg prøvde Stargate SG-1, så alle episodene i sesong 1, men dessverre, alt var jævla dårlig.

Verdens dårligste effekter, lite skuespillere, dårlig skuespillere, lite troverdig.

men det er min smak da!

Og det kommer fra en som elsker nesten alt av sci fi og fantasy.

7792619[/snapback]

Vanskelig for meg å si hvordan Stargate sg1 ville vært å se igjen nå 10 år etter jeg så det første gangen. Men da det kom var det iallefall bra. Men fra se 3 jeg mener å huske det tok seg mest opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...