-iL- Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Stemmer det, oppdatert edit: Da var The Dresden Files sett, og den var nok litt dårligere enn jeg hadde håpt på, men men. Fremdeles verdt og se 7774838[/snapback] skal se den i kveld selv, gårsdagen gikk med til å se The Butterfly Effect for n'te gang skal se 2'rn snart også, men den har fått elendig krittikker. ooops nok OT nå. iogmed at HIMYM, PB venter på meg, blir dette tv-serie kveld Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Nye episoder av Heroes og Prison Break ute! gogo Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Nå har jeg sett 10 episoder av Dexter og begynner å få en mild angst da det bare er 2 episoder igjen på maskinen Zinsygt bra serie, kona har boikottet den helt. Jeg har en slik kjempestemning når jeg ser episodene, håper liksom at han ikke blir tatt (blir skikkelig revet med) NÅR KOMMER EPISODE 13 UT! Endret 23. januar 2007 av Gunder1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Sesong 1 er jo ferdig "for lengst" .. så... EDIT... hmm.. var vel bare 12 episoder i denne sesongen ja.. Endret 23. januar 2007 av Bone Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Men det kommer en sesong 2 av Dexter, så ikke bekymre deg Gunder1 Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Nå har jeg endelig fått startet å se Heroes. Har sett 3 episoder, og er hektet. Fantastisk bra serie, ut i fra det jeg har sett ihvertfall. Må si at japaneren er min favoritt så langt. Ler godt hver gang han dukker opp. Og det var en uventet voldelig serie. Hadde trodd at det var en mer barnevennlig serie, men så feil kan en ta. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Det blir bare bedre, for hver episode! Tar helt av.. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Nyeste episoden av Prison Break var bra, men Heroes bare tar av. Kan ikke vente til neste episode kommer ut Heroes er jo dømt til å bli sendt i Norge snart, så kanskje serien blir mer populær? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Godt å høre om Dexter, Så en episode av Kyle Xy igår, muligheter for min smak der. Heroes er også veldig bra, "sparer" episode 13 til 14 kommer, slik at vi kan se 2 episoder etter hverandre Ellers er det Battlestar som er favoritten når det gjelder Sci/fi, er det noen som kan anbefale noen andre Sci/fi serier som er bra (har seff sett: B5, Farscape) Endret 24. januar 2007 av Gunder1 Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Sitter fortsatt og venter på at Battlestar Galactica sesong 2 skal komme ut på dvd jeg. Orker ikke betale importpriser, blir litt for dyrt synes jeg. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Godt å høre om Dexter,Så en episode av Kyle Xy igår, muligheter for min smak der. Heroes er også veldig bra, "sparer" episode 13 til 14 kommer, slik at vi kan se 2 episoder etter hverandre Ellers er det Battlestar som er favoritten når det gjelder Sci/fi, er det noen som kan anbefale noen andre Sci/fi serier som er bra (har seff sett: B5, Farscape) 7790855[/snapback] Du har vel sett Stargate SG-1 og Atlantis? Hvis ikke har du, har du 11, snart 13 sesonger med morro. Geniale sci-fi serier! Firefly er også genial, beste av de alle Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Du har vel sett Stargate SG-1 og Atlantis? Hvis ikke har du, har du 11, snart 13 sesonger med morro. Geniale sci-fi serier! Firefly er også genial, beste av de alle 7791272[/snapback] Firefly Får gi Stargate en sjanse, er det en god story som utvikler seg, eller er det hipp som happ Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Du har vel sett Stargate SG-1 og Atlantis? Hvis ikke har du, har du 11, snart 13 sesonger med morro. Geniale sci-fi serier! Firefly er også genial, beste av de alle 7791272[/snapback] Firefly Får gi Stargate en sjanse, er det en god story som utvikler seg, eller er det hipp som happ 7791799[/snapback] Jeg prøvde Stargate SG-1, så alle episodene i sesong 1, men dessverre, alt var jævla dårlig. Verdens dårligste effekter, lite skuespillere, dårlig skuespillere, lite troverdig. men det er min smak da! Og det kommer fra en som elsker nesten alt av sci fi og fantasy. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Du har vel sett Stargate SG-1 og Atlantis? Hvis ikke har du, har du 11, snart 13 sesonger med morro. Geniale sci-fi serier! Firefly er også genial, beste av de alle 7791272[/snapback] Firefly Får gi Stargate en sjanse, er det en god story som utvikler seg, eller er det hipp som happ 7791799[/snapback] Jeg prøvde Stargate SG-1, så alle episodene i sesong 1, men dessverre, alt var jævla dårlig. Verdens dårligste effekter, lite skuespillere, dårlig skuespillere, lite troverdig. men det er min smak da! Og det kommer fra en som elsker nesten alt av sci fi og fantasy. 7792619[/snapback] Vanskelig for meg å si hvordan Stargate sg1 ville vært å se igjen nå 10 år etter jeg så det første gangen. Men da det kom var det iallefall bra. Men fra se 3 jeg mener å huske det tok seg mest opp. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Ja, sesong 1 og 2 er litt slappe i forhold til resten, men det tar seg kjappt opp, og storyen er genial. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Ehh, kan en begynne på episode 3... Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Ehh, kan en begynne på episode 3... 7796948[/snapback] Anbefaler ikke å starte midt i serien nei. Se alt! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Sesong 1 er bra, husker jeg likte den veldig godt før. Kom aldri lenger siden TV3 aldri sendte noe mer. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Heroes er jo dømt til å bli sendt i Norge snart, så kanskje serien blir mer populær? 7787425[/snapback] Er nok bare et spørsmål om tid før en eller annen norsk kanal snapper opp Heroes. Den bare MÅ komme i Norge, det fortjener den og det norske folk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Nå har de fleste seriene jeg har fulgt med på startet opp igjen. Irriterer meg bare at jerico ikke starter opp igjen før om nesten en måned. De tar jo lenger pause enn lost til og med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå