Gå til innhold

TV-seriesesongen 2007, oversikt over nye serier!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dexter anbefales på det sterkeste...

7689081[/snapback]

Dexter er en utrolig bra serie ja (og den tok seg opp på slutten, den var ikke "så" bra i starten). Likevel mener jeg at Heroes er bedre :)

7689088[/snapback]

har pint meg igjennom de 2 første episodene, det må seriøst bli mange ganger bedre skal det være verdt å se på (Dexter altså)

Lenke til kommentar

Nei, en ting er at serier er ikke for alle, en annen er at man har forskjellig smak..

Dexter og Heroes er serier man enten liker eller ikke, man kan ikke bare se på en episode her og en der.. Man må følge med..

På mange måter er dem litt sær, og sære serier slår som regel godt an..

Lenke til kommentar
Da er nok ikke Dexter en serie for deg. IMHO har Dexter aldri "tatt seg opp", den var genial fra første øyeblikk. Akkurat det samme med Heroes.

7690855[/snapback]

Takker, da gidder jeg ikke bruke mer tid på den. Prøvde meg på episode 3 i går, kom 10 minutter ut i den, før jeg skrudde av.

Men over til nye serier;

Har denne blitt sendt?

October Road

http://www.tv.com/october-road/show/58467/...results;title;0

Fant den når jeg IMDBa på Laura Prepon

Lenke til kommentar
Så aldri første sesong av Rome jeg, var det noe bra egentlig? Tror det hadde ganske labre seertall ihvertfall her i Norge

7731962[/snapback]

hører ikke hjemme i den tråden. Kort fortalt er det såpe lagt til Romertida. Minimalt med aksjon. (derfor jeg ga den opp etter 5 episoder)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...