Gå til innhold

TV-seriesesongen 2007, oversikt over nye serier!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting jeg bare lurer på, føler du ikke at du vanner ut hele prosent-skalaen ved måten du gir poeng på? Ser jo at du til og med måtte bryte 100-prosent for å klare å uttrykke meningene dine, men da hadde det kanskje bare vært lettere å senke skalaen? Hva er det du måler opp mot? Du gir serier 100%, prosent av hva? "Beste serie noensinne?"

7655004[/snapback]

 

Uansett hva det måles opp mot så syns jeg iallefall at serier som Dexter og Heroes er mange ganger bedre enn f. eks 30 rock. Ved å gi dem 90 og 100% virker det som om du (trådstarter) syns de bare er marginalt bedre.

7655027[/snapback]

 

Du har vel egentlig rett, men jeg er litt rar bare :p 100% er rett og slett bare genialt, 90% er greit nok. Liker som regel alt jeg, så da har jeg lett for å gi alle høy score :)

Gir kanskje 101% for å illustrere at de har det lille ekstra. Personlig ville jeg rangert BSG og 24 også over 100%, Lost og PB 100% osv, for de er jo bare geniale :wee:

Kan vel egentlig si det sånn at skalaen min går fra 90 til 100, og alt under 90 er "meh, greit nok" Blir vel egentlig 1 til 10 da, men ingen serier er så dårlige at de fortjener 1, syns jeg da (av de nye i høst hvertfall).

Lenke til kommentar

Regner med at Saddlefall ikke orker ta med alle de ubrukelige seriene der ute, kun de som har potensiale..Dette er på en måte en "anbefale serier tråd", dermed er det vel liten vits å gi serier 10% elns, da havner den enkelt og greit ikke her..

 

Eneste kanskje man burde presisere at enkelte dømmes ut fra pilot, andre ut fra 10 episoder.. Er litt forskjell der..

Lenke til kommentar
Jeg synes det hadde vært fint å tatt med alle serier, selv om trådstarter og flertallet ikke liker de, har jeg en tendens til å like ting flertallet ikke liker. Dessuten er jeg helt serie frelst, sluker alt jeg kommer over.

7656590[/snapback]

Er vel etpar serier jeg ikke har rukket å ta med, ikke fordi jeg ikke likte de, har jo ikke sett de, men har liksom ikke fått tid til alt. :pUgly Betty er en av de.

 

edit: Oppdatert med "follow-up" kommentarer, takk til Battone for å ha gjort meg oppmerksom på at det trengtes :wee:

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar
94% - Robin Hood - Drama | Comedy - Sendes Lørdag (07:00 pm) - 13 episoder bestillt!

Finnes det noen dårlige britiske serier? Remake av gode gamle Robin Hood, med en moderne vri. Her får vi humor og spenning om hverandre, da Robin Hood som kjent må unngå sherrifen av Nottingham, ved hjelp av diverse stunts, forkledninger og ikke minst pil og bue! Rett og slett konge!

Vi møter en hel gjeng ferske britiske skuespillere som gjør en veldig bra jobb. Regner med denne får flere sesonger, så vi har mye bra å se frem til her! Etter 5 episoder: Har holdt seg veldig jevn og bra, og regner med den gjør det resten av sesongen også!

 

 

Alle 13 episodene av denne serien er sendt. Serien vil fortsette i 2007.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541
Prison Break er ikke med i denne tråden, tar bare med de nye. Og jeg har bare sett 6 episoder av Robin Hood så langt, holder seg veldig bra!! Men nå skal jeg legge meg, døgna i natt :wee:

7666275[/snapback]

 

Hvis det skal være en oversikt (ser på emnetittel) så må vel prison break også være med?

Lenke til kommentar

Nå står prison break under "Serier som har pauser nå", så da trengs den ikke listes lengre opp. Vil tro de fleste som er innom er ute etter nye serier, og da har alt vært borti prisonbreak alt.

 

Om ikke måtte man ta med alt av serier som går på tven nå da, synes det er greit å ta ting som de har blitt gjort.

Lenke til kommentar

Kjære Dagbok,

 

Klokka er snart 4, og jeg har begynt å kikke så vidt på 'Til Death. Er ferdig med de 2 første episodene, og må si serien er vittig avbrekk fra de mer "spennende" seriene, med action, drama, kuler og krutt.. Et lite smil om munnen i dag.

 

Men, nå må jeg avslutte, for jeg må fortsette der jeg slapp og se neste episode.

 

Din Bone! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...