Wooho Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) På skolen har vi i oppgave fått å skrive om lanseringen av Wii i spessielt Norge. Derfor har jeg laget en liten undersøkelse på 6 spørsmål som vil hjelpe meg godt på veien i besvarelse av oppgaven hvis dere forumbrukere kunne tatt dere bryet og svart på spørsmålene. Undersøkelsen er delt i 6 spørsmål og det gjelder bare å svare JA/NEI på de 3 første spørsmålene mens de 3 siste burde besvares mere utfyllende. Deretter er det bare å trykke på ferdig knappen. Undersøkelsen finner dere ved å trykke linken: Spørreundersøkelsen Vil takke alle som vil være med i undersøkelsen og en stor takk til Simen1 som dirigerte meg til siden man kan lage undersøkeler på. Endret 16. oktober 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Versågod! Lykke til videre med oppgaven Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Værs'go! Og lykke til ^^ Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ble dere gitt oppgaven å skrive om lanseringen av Wii spesielt i Norge? Det virker litt for godt til å være sannt, dere fikk vel kansje velge tema selv? Har svart som godt jeg kunne på spørsmålene Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Går på NITH og har markedsførings faget i tilleg til alle IT fagene og da er det nettop lanseringen av Wii i Norge vi har om. Er en bestemt oppgave vi har fått utdelt. Det vi skal prøve å finne ut er hvilken målgruppe Wii er ment for osv samt om Wii vil slå godt i fra seg i kosnollkrigen. Ganske rett på sak. Endret 10. oktober 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Da har jeg avgitt min ydmyke mening. Når det gjelder tilsiktet målgruppe er det vel ingen som kan svare på det bedre enn Nintendo selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå