>Jonas< Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 For omtrent en time siden forandret 2g symbolet på min Motorola V3x seg til 3g. Altså har jeg nå fått 3g dekning.. Kan det stemme at Noextras.net endelig har fått 3g støtte? Prøvde videoanrop, men det funka ikke.. Flere som har oppdaget dette? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 http://www.amobil.no/artikkel/operatorer/k...ndelig_3g/32162 Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Men priser på 3g da (videoanrop)? Fant ikke noe om 3g på deres hjemmesider.. Noen som hvet? Og hva kan være grunnen til at videoanrop ikke fungerer? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 For omtrent en time siden forandret 2g symbolet på min Motorola V3x seg til 3g. Altså har jeg nå fått 3g dekning.. Kan det stemme at Noextras.net endelig har fått 3g støtte? Prøvde videoanrop, men det funka ikke.. Flere som har oppdaget dette? 7043756[/snapback] Samma her Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Fremdeles funker det ikke.. Prøvde videoanrop både til og fra en K800i med Tele2. Men neida, "Videoanrop mislyktes!" Er dette en feil hos Noextras.net/Netcom mon tro? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 trokke dem har lansert videotelefoni ennå men det kommer vel snart send e-post til dem og spørr hvorfor det ikke funker . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå