dabear Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Heisann. Jeg har lenge vurdert å kjøpe meg en spiller som jeg kan høre på når jeg fks er på tur. Jeg har sett meg litt rundt omkring, men jeg finner ikke så veldig mange spillere som støtter ogg-formatet. Forslag? Spilleren bør være rimelig, tåle litt risting og fuktighet (fks inni jakkelommer) og ha rundt 10 GiB plass. og for all de, ikke iPod. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg tror jeg slenger meg på denne da dette er interessant også for meg. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Jeg tror muligens iRiver E10 kan være noe for deg om du kan leve med 6GB plass. Jeg har ikke vært borti en spiller av bedre kvalitet enn iRiver, men det er harddisk i den så du skal nok klare å riste den i stykker om du virkelig går inn for det. Men som sagt, kvaliteten er upåklagelig, både når det gjelder lyd og konstruksjon. Dessuten har den 32 timer batteritid og fungerer også med Linux og Mac. Endret 11. oktober 2006 av dassen Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg likte den, både av utseende og specs. Men har du testet den til 32timer eller hvordan er det? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg likte den, både av utseende og specs.Men har du testet den til 32timer eller hvordan er det? 7049207[/snapback] Det er det som står opplyst. Tidligere iRiver spillere jeg har hatt har holdt den tiden de har lovet, men jeg kan selvsagt ikke garantere at denne holder i 32 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå