Tokse Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Plutselig så fungerer det ikke lenger å logge inn på epost-nettsider, logge inn på lukkede sider som lånekassen og msn. Når jeg prøver å logge inn i msn står det at det er noe feil med internett og at jeg må sjekke proxy og firewall-innstillingene. Når jeg prøver å logge inn på lånekassen tar det ekstremt lang tid, for hvert steg i innloggingen og tilslutt kommer det feilmelding. Andre ting f.eks. nettavis fungerer fint. I tillegg så er noen nettsider av og til i unormalt tekstformat. Har sjekket virus, finner ikke noe.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har du sjekket tilkoblingsegenskapene for internett ? (kontrollpanel, alternativer for internett, tilkobling). Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 har sett litt der, men har ikke vært borti noe lignende før, så vet ikke hva jeg skal gjøre...Forslag? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) For å si det enkelt så skal ingenting være avkrysset på de innstillingene. (sjekk også LAN innstillingene) Endret 10. oktober 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 har fjernet hakene på LAN-settings ja, ingen forskjell. "Automatically detect settings" var haket i utgangspunktet. På "Choose settings if you need to configure a proxy server for a connection" er den innstillt på "never dial a connection". Ser ikke ut som det går an å hake bort den. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) OK, men det skal være greit slik det står nå. Har ikke helt snøring på hva som er feilen. Har du router med brannmur, kan du prøve å slå av softwarebrannmur for å se om det har innvirkning på f.eks MSN. Andre tips kan være å scanne med ewido online og prøve winsockfix. http://www.ewido.net/en/ http://www.softpedia.com/get/Tweak/Network...inSockFix.shtml Endret 10. oktober 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Winsockfix ordna det, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå