Xaserr Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hallo Jeg har tatt på meg og fikse en kompis sin pc.. Tenkte jeg skulle gjør det lett og formatere hele saken, men den finner ikke hdd med windows cd, men jeg kan glatt starte den opp i gamle windows! Snålt.. aldri vært borti det før! Noen som har noe råd og gi? Lenke til kommentar
moiself Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 samme som jeg skrev til en annen akkurat: søk på google etter boot cd og last ned en som inneholder et verktøy for å formatere harddisk. brenn den ut på en cd og prøv å formatere med denne pleier å funke med andre formaterings prog. enn windows cd'n Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Saken er.. I oppstarta detecte den disker, men finner ikke denne disken før den booter opp.. Men vil det fortsatt funke med dette programmet? Lenke til kommentar
moiself Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 har ikke vært borti akkurat denne problemstillingen, men god erfaring med sånne prog. så er værdt å prøve Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Er det kanskje en S-ATA disk, som trenger en egen driverdiskett ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå