Pastor Lorentzen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 da jeg snakket med cliffyb på torsdag for to uker siden, sa han at de regnet med å gå gull om to uker. so you do the math. 7045501[/snapback] Fikk du ikke snakke med cliffya? Lenke til kommentar
teekej Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 da jeg snakket med cliffyb på torsdag for to uker siden, sa han at de regnet med å gå gull om to uker. so you do the math. 7045501[/snapback] Fikk du ikke snakke med cliffya? 7049577[/snapback] Jeg har aldri hørt om cliffy a noen gang. Er det broren? Spillet går gull i morgen. det er sikkert bare det de skal si, så pakker de sammen og har skaffet spillet mer hype på bare 2 minutter med "anounsment" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Overhode ikke. Eneste som skjedde var at greia som tidligere lå på /48hrsexclusiveaccess nå ligger på http://www.gearsofwar.com/emergenceday/ og forsida til GearsofWar.com Ser ut til at de 48 timene var ment som eksklusive for de som fikk mailen Lenke til kommentar
teekej Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det var Jæ....lig irriterende. "announcemnets" liksom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det var Jæ....lig irriterende. "announcemnets" liksom 7056839[/snapback] Var vel nok en gang gamer-bloggene (Kotaku denne gang) sin skyld, da de leste altfor mye ut av veldig lite. Vi burde vel kanskje ha lært av Wii-announcemntet som skulle være så fantastisk for en mnd. siden (da viste deg seg at IBM hadde startet å produsere CPUer elns). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Eller Sony sin rosa PS2? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Eller Sony sin rosa PS2? 7057224[/snapback] ikke diss den rosa PS2en, den står veldig bra til tapeten på rommet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå