iknowlittle Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Endelig en med sikkelig innstillt dråpetellermodus Takk skal du ha ... du sikra meg akkurat ca 30 min mindre søvn testing testing , svar kommer før jeg legger meg ! Lenke til kommentar
iknowlittle Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg får det jo fortsatt ikke til men jeg fant noe rart . Keys fila viser kun til forskjellige desktops (f1-f12 = workspace 1-12) her må det være no lurium . har også lagt til tekststrengen til Langbein nederst i lista , uten at det endra på saken . Langbein , er du fortsatt i dråpetellermodus ?? Lenke til kommentar
olear Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hvis du har lagt til linjen så skal det fungere, husk å 'reload config' etter endringer. Lenke til kommentar
iknowlittle Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 det fungerer jo på et vis ettersom jeg kan skifte mellom 12 skrivebord, men jeg kommer ikke videre alikevel . 1.Kan du/dere ta en titt på mitt forrige innlegg og svare på det spørsmålet som står der om keys fila ? 2. Kan keys fila endres sånn at jeg f.eks kan få frem et mailprogram,en terminal og en nettleser (opera) isåfall hvordan?? Lenke til kommentar
iknowlittle Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) her etter litt vill googling fått litt mer ut av fluxbox , nøkkelen var at fluxbox er kun et skall og at menyer og andre ting må plottes inn på egen hånd . Jeg har da kommet dit hvor jeg kan ta frem opera, xterm, og gdesklets (den siste bare for gøy ) Men hva skkjedde med Samba ?? hvis jeg logger meg inn med GNOME fungerer samba som bare det , men hvis jeg booter med fluxbox så kan jeg se maskinene i nettverket og jeg kan se smb sharene men ikke filene . får bare opp en feilmelding om at innholdet ikke kan vises . Jeg bruker samme passordet ved innlogginga (det er root , vet det er dumt men har ikke gjort noe med det enda) Jeg har nå prøvd å restarte samba på begge stasjonærene mine , uten at det hjelp . noen med forslag ? edit : Tror jeg har en mulig løsning ... etter som jeg nå får de andre smb sharene til å virke bortsett fra en .. en bærbar disk som jeg tok fra maskinen i helgen og satte den tilbake i dag. den har antageligvis blitt mounta på en annen måte med fluxbox . så ... hvordan finne og legge til et share fra xterm i fluxbox ?? tror jeg lager meg ny tråd jeg , fokus har endret seg fra temaet i denne tråden ! . Endret 16. oktober 2006 av iknowlittle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå