Alastor Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Lyd, Bilde og Multimedia stemmer jeg for.. Men kategorien er bra ellers Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg trodde vi hadde en sånn kategori fra før jeg Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Lyd, Bilde og Multimedia stemmer jeg for.. Men kategorien er bra ellers 7078382[/snapback] Vi kommer ikke til å gjøre noen endringer her med det første Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det står MP3-spillere og iPod ennå. Skulle du ikke fjerne iPod? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Det står MP3-spillere og iPod ennå. Skulle du ikke fjerne iPod? 7099860[/snapback] Skal fjerne dette nå - mener jeg hadde fjernet dette Edit: Der var det fikset Endret 18. oktober 2006 av Aalton Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Helt seriøst, kan du ikke lese over det du skriver før du endrer det? MP3-spillere Her kan du diskutere alt om MP3-spillere, samt. alt annet du som faller under denen kategorien naturlig. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg gjorde det og rettet det, men det ser ut til cachen hos deg er treg eller noe, prøv igjen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Nå caches vel ikke tekst, såvidt jeg vet, men. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Nå caches vel ikke tekst, såvidt jeg vet, men. 7100377[/snapback] Ikke vet jeg, da jeg ikke kan noe om slikt Men endret ble det iallefall gjort rett etter jeg så feilene, som også var før du postet ditt innlegg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Nå caches vel ikke tekst, såvidt jeg vet, men. 7100377[/snapback] "litt diverse" av forumet caches, blant annet foruminformasjon, så når vi endrer noe kan det ta rundt 15 minutter før cachen oppdateres. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Lyd, Bilde og Multimedia stemmer jeg for..Vi kommer ikke til å gjøre noen endringer her med det første Kommer vel egentlig ikke som en overraskelse. Men det postes fremdeles feil i elektronikk-kategorien, mest sannsynlig fordi Multimedia-navnet skjuler innholdet i kategorien og at mange forbinder multimedia som PC-relatert. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kan dere være så snill å gjøre noe med det nå og ikke om ett år++? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kan dere være så snill å gjøre noe med det nå og ikke om ett år++? 7125523[/snapback] Hva er det snakk om? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Vet ikke om "Multimedia" er det helt rette navnet for denne kategorien, virker som det er mange som misforstår begrepet. Tråder som omhandler TV, video, MP3-spillere, etc. blir nå veldig ofte postet i elektronikk-kategorien, da folk forbinder denne med forbruker-elektronikk. Ifølge Aalton's sticky i elektronikk-forumet så skal det omhandle generell elektronikk som lodding, dioder, led, kretser, etc. Kanskje "Lyd og bilde" burde vært ett mer dekkende navn, evnt "Lyd, bilde og multimedia"? Kommentarer? 7078371[/snapback] What he said Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Navnet er bestemt av forumetstyret samlet, og vi kommer ikke til å endre kategorinavnet Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Selv om brukere faktisk kommer med et bedre forslag og ingen sier seg direkte uenig? Jeg forstår ikke poenget. Hvordan hadde verden sett ut i dag om ingen revurderer beslutninger? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Selv om brukere faktisk kommer med et bedre forslag og ingen sier seg direkte uenig? Jeg forstår ikke poenget. Hvordan hadde verden sett ut i dag om ingen revurderer beslutninger? 7133937[/snapback] Poenget er at vi har valgt et navn som passer, og vu har ikke motatt noen spesielle klager på dette Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Poenget er at vi har valgt et navn som passer, og vu har ikke motatt noen spesielle klager på dette Nei, poenget er at det er ikke ett navn som passer, derfor foreslo jeg noe annet! Det er lite beskrivende for kategoriens innehold. Hvis det er så prestisje å ikke gjøre endringer etter at de er "vedtatt", hvorfor ikke lage en poll og se hva forumbrukerne synes? iPod klarte dere å fjerne fra kategorienbeskrivelsen for MP3-spillere, uten masse om og men. Dessuten så får dere herved en spesiell klage: "Multimedia" er ikke det rette navnet for kategorien, det er mange som misforstår begrepet og forbinder det som PC-relatert med tilhørende feilposter i andre kategorier. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Vel herved klager jeg, jeg trodde da vitterligen det jeg og Pingla hadde sagt ble regnet som klager. Men men, skal dere ha det servert mer høytidelig? Åpen klage: Kjære forumstyre! Jeg klager herved på deres beslutning om å kalle hovedkategorien "Multimedia" for "Multimedia". Brukeren, Pingla, har kommet med et forslag jeg anser som bedre, nemlig "Lyd, bilde og multimedia". Dette er et forslag jeg gir min fulle støtte til. Nåværende kategorinavn er ikke beskrivende nok og en smule villedende. Jeg satser på at forumstyret hører og vil behandle denne klagen og revurdere nåværende navn for så å gi en ny samlet beslutning. Med vennlig hilsen Preben aka brukeren "TSP" (The Strategy-player) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Vil ikke ha "bilde" med i det nye navnet som foreslåes. Dette kan referere til foto, noe som det allerede er en kategori for. Audiovisuelle multimedier, AV og multimedia eller noe annet hadde da vært bedre. Tror jeg, vanskelig å finne et passende navn egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå