Gå til innhold

Multimedia-kategorien har blitt opprettet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lyd, Bilde og Multimedia stemmer jeg for..
Vi kommer ikke til å gjøre noen endringer her med det første :)
Kommer vel egentlig ikke som en overraskelse. :thumbdown:

Men det postes fremdeles feil i elektronikk-kategorien, mest sannsynlig fordi Multimedia-navnet skjuler innholdet i kategorien og at mange forbinder multimedia som PC-relatert.

Lenke til kommentar
Vet ikke om "Multimedia" er det helt rette navnet for denne kategorien, virker som det er mange som misforstår begrepet.

Tråder som omhandler TV, video, MP3-spillere, etc. blir nå veldig ofte postet i elektronikk-kategorien, da folk forbinder denne med forbruker-elektronikk. Ifølge Aalton's sticky i elektronikk-forumet så skal det omhandle generell elektronikk som lodding, dioder, led, kretser, etc.

Kanskje "Lyd og bilde" burde vært ett mer dekkende navn, evnt "Lyd, bilde og multimedia"?

Kommentarer?

7078371[/snapback]

What he said

Lenke til kommentar
Selv om brukere faktisk kommer med et bedre forslag og ingen sier seg direkte uenig? Jeg forstår ikke poenget. Hvordan hadde verden sett ut i dag om ingen revurderer beslutninger?

7133937[/snapback]

Poenget er at vi har valgt et navn som passer, og vu har ikke motatt noen spesielle klager på dette :)

Lenke til kommentar
Poenget er at vi har valgt et navn som passer, og vu har ikke motatt noen spesielle klager på dette :)
Nei, poenget er at det er ikke ett navn som passer, derfor foreslo jeg noe annet! Det er lite beskrivende for kategoriens innehold. Hvis det er så prestisje å ikke gjøre endringer etter at de er "vedtatt", hvorfor ikke lage en poll og se hva forumbrukerne synes? iPod klarte dere å fjerne fra kategorienbeskrivelsen for MP3-spillere, uten masse om og men.

Dessuten så får dere herved en spesiell klage: "Multimedia" er ikke det rette navnet for kategorien, det er mange som misforstår begrepet og forbinder det som PC-relatert med tilhørende feilposter i andre kategorier.

Lenke til kommentar

Vel herved klager jeg, jeg trodde da vitterligen det jeg og Pingla hadde sagt ble regnet som klager. Men men, skal dere ha det servert mer høytidelig?

Åpen klage:

Kjære forumstyre! Jeg klager herved på deres beslutning om å kalle hovedkategorien "Multimedia" for "Multimedia". Brukeren, Pingla, har kommet med et forslag jeg anser som bedre, nemlig "Lyd, bilde og multimedia". Dette er et forslag jeg gir min fulle støtte til. Nåværende kategorinavn er ikke beskrivende nok og en smule villedende.

Jeg satser på at forumstyret hører og vil behandle denne klagen og revurdere nåværende navn for så å gi en ny samlet beslutning.

Med vennlig hilsen Preben aka brukeren "TSP" (The Strategy-player)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...