GUNDUS Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Hei. Jeg har en båt med Sleipner hydraulisk vribart propellutstyr. Gjengene fremfor platen med grønn strips er ødelagt. ( se bilde ) Propellutstyret har nr.1192 84 Kan noen fortelle meg hvordan jeg får de ut? Evt. Om båten må på land ? Er det noen som har tegninger på dette? På forhånd takk for hjelpen og håper på svar. Med vennlig hilsen Jan Gunnar Haugen Endret 10. oktober 2006 av GUNDUS Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Skjønner ikke helt hva du mener, og hva du skal ha ut, men hvis gjengene på platen / de rustfrie bolter er ødelagte går det an og gjenge opp på nytt. Du borer bare bort de gamle gjengerester får fatt i gjengeverktøy. Da må du bruke bolter som passer til de nye dimensjoner og vite at de orginale bolter/muttere blir for små. Lenke til kommentar
GUNDUS Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Skjønner ikke helt hva du mener, og hva du skal ha ut, men hvis gjengene på platen / de rustfrie bolter er ødelagte går det an og gjenge opp på nytt. Du borer bare bort de gamle gjengerester får fatt i gjengeverktøy. Da må du bruke bolter som passer til de nye dimensjoner og vite at de orginale bolter/muttere blir for små. 7048354[/snapback] HEI PÅ DEG. Det som jeg må ha ut er den klompen mitt på bilde,den er midt på akslingen. Jeg må ha den ut for å få gjenget den opp på nytt. Samtidig må jeg få laget en ny plate da gjengene i den er også ødelagt. Har snakket med sleipner men dei har sluttet å lage dette. Men jeg har snakket med en i norsjøen som skal lage mytt. Det viktigste for meg er å få det ut av båten. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Tror nok du må ha båten på land..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå