Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvorfor i helvete heter denne forumdelen"mp3 spillere og ipod - MP3-spillere og iPod"?!?!?! Er det noe administratorene har gjort med vilje for å irritere oss som irriterer oss over at andre idioter skiller mellom ipod og mp3 spiller, eller er det virkelig gjort i god tro?!?! Får være grenser. Neste blir vel at hardware delen kalles "Hardware og PC" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Eg og stussa litt over dette. Er det sånn at folk ikkje forstår at iPod er ein MP3-spelar? Har det vært ein del feilposting som bakenforliggande årsak til denne endringen? No ser det ut som den nye kategorien Multimedia er rimelig fersk, har ikkje havna på Forumkategorier enda, så det er mulig denne kategorien vil bli endra på. Tråden skulle forresten vært i Tilbakemeldinger til forumet, rapportski. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Forstår din kritikk, men du er vel kanskje litt vel krass? Synes i grunn at det burde hete mp3-spillere jeg og, siden iPod jo er en mp3-spiller. Tråden blir sikkert stengt snart som zeph sier , for man skal visst poste slikt i kategorien "Tilbakemeldinger til forumet" eller noe sånt. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg jobber i databutikk, og har flere ganger opplevd at kunder spør etter en iPod-spiller når de egentlig ikke tenker på Apple iPod, bare en MP3-spiller generelt. Det sier sitt om makten bak god markedsføring. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Syntes dette er helt ideotisk jeg også... Ipod er en en helt vanelig mp3 spiller... Ser ikke noe spessielt med Ipod Det kan ikke ha en annen grunn en iritasjon. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har en Sandisk mp3-spiller. Folk sier ofte. Er det en iPod eller en mobil? Så kul iPod du har! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Arg, jeg flyr i flint! Nå er jeg skikkelig DATASINT! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Syntes dette er helt ideotisk jeg også... Ipod er en en helt vanelig mp3 spiller... Ser ikke noe spessielt med Ipod Det kan ikke ha en annen grunn en iritasjon. 7042903[/snapback] Dei fleste her forstår det, men spør du personen i gata kan du få ganske forskjellige svar. Eg ser at fleire nettbutikkar har følgande kategori: - Mp3-spiller og iPod Merkenavnet iPod er blitt så sterkt at folk ikkje alltid tenker over det faktum at ein iPod faktisk er ein mp3-spelar. Kjem Kari Nordmann inn på ein nettbutikk og skal kjøpe seg iPod er det på ingen måte ein selvfølge at ho ser under «Mp3-spillere», står det derimot «Mp3-spillere og iPod» finn ho fram. Endret 10. oktober 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Nytt lovforslag: "Lov om merkevarebevissthet." §1.1 "Det er lov å fike til personer som bruker merkenavnet iPod om alt annet enn digitale lydfilavspillere produsert av firmaet Apple." Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Så... det er walkman/discman-forvirringa en gang til, bare med apple i stedet for sony? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvorfor i helvete heter denne forumdelen"mp3 spillere og ipod - MP3-spillere og iPod"?!?!?!Er det noe administratorene har gjort med vilje for å irritere oss som irriterer oss over at andre idioter skiller mellom ipod og mp3 spiller, eller er det virkelig gjort i god tro?!?! Får være grenser. Neste blir vel at hardware delen kalles "Hardware og PC" 7042745[/snapback] Vi tar imot høflige tilbakemeldinger, ikke raseriutbrudd, la oss hvertfall bli ferdige med edringene før klagene kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg