figure_02 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Heisann, skal ha et slags foredrag om en sang jeg liker til torsdag, tenkte da å velge Dream Theater - Under A Glass Moon, da det er en av mine favoritter. Men jeg forstår ikke helt hva teksten handler om, syns det ser ut som en masse abstarkte setninger bare. Noen som kan forklare evt. linke til noen som har gjort det? Her er teksten: "Tell me Remind me Chase the water racing from the sky Always beside me Taste the memories running from my eyes Nervous flashlights scan my dreams Liquid shadows silence their screams I smile at the moon Chasing water from the sky I argue with the clouds Stealing beauty from my eyes Outside the soundness of your mind Bathing your soul in silver tears Beneath a blackened summer sky Praying for time to disappear Beneath a summer sky Under glass moonlight Night awaits the lamb's arrival Liquid shadows crawl Silver teardrops fall The bride subsides to her survival By your hand I've awakened Bear this honor in my name" Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvis du er villig til å velge en annen sang av DT, så finner du masse stoff på http://www.dtfaq.com/faq Aner ikke hva Under a Glass Moon handler om...flytende skygger og sølvtårer? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 http://www.songmeanings.net/lyric.php?lid=83785 Nå var jeg snill. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Mest sannsynlig om hvor mye teknisk spilling de klarte å få inn i en sang. Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvis du ikke vet hva den handler om er det jo dumt å velge den, velg heller en annen sang du kjenner godt til. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Takk for svar, det er greit om du ikke liker musikkstilen dems Eyvindir, men ta det et annet sted. Stod ikke noe særlig der du linka til kaiern, bare at en trudde det handla om en som daua. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Stod ikke noe særlig der du linka til kaiern, bare at en trudde det handla om en som daua. 7049128[/snapback] Mye mulig, bare fant linken fram, orka ikke lese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå