Krankemot Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Det har seg slik at jeg har et lydkort innstallert på min pc, dette er et flott lydkort med 5.1 utganger. Mitt problem er at jeg ønsker ikke å ha 5.1 oppsett, men at jeg enkelt kan skifte mellom mine stereo hodetelefoner, og mine stereo desktop høytalere, uten å rulle seg i støvet bak pcen hver gang. Og siden det allerede er 3 utganger bak på pcen, synes jeg det er rett og rimelig at man kan sifte mellom 2 kanaler der enkelt ved hjelp av programvare. Mine spørsmål lyder derfor som følgende: Finnes det et program som gir meg disse mulighetene? Hva heter dette programmet, og hvor kan jeg finne det? Takk Mvh Snorre Lenke til kommentar
oddity Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hva slags lydkort har du? Selv har jeg et gammelt Soundblaster Live lydkort og kjører kxproject driverne på det. Fra kontrollpanelet som følger med kan jeg fade lyden fremover eller bakover, eller til headphones/stereo. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Soundblaster Audigy står det i kontrollpanel, det var et par bokstaver til men gidder ikke ta ut lydkortet for å finne det ut. Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 du kan koble hodetelefonene til rear out, så sette på cmss til 2xstereo.. da får du samme lyden i høytalerne og hodetelefonene. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Hmm, jeg fikk ikke til noen av delene jeg... Hva er cmss? Lenke til kommentar
oddity Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Når du har Audigy kan du også bruke kx driverne så vidt jeg veit. Du finner dem på kxproject.com eller no. Det følger ikke med en mixer til lydkortet ditt da? Så du slipper å legge inn nye drivere mener jeg.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Kortet ble kjøpt separat (husker ikke hav det heter (irriterende)) altså kun lydkort... Så ingenting fulgte med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå