Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor mye $$$ er nødvendig for at du skal putte reklame på hj

Anbefalte innlegg

Heisann

Driver blekkpatron.no og vi har fått vårt eget affiliats program slik at vi kan betale de som ønsker å ha reklame for oss på sin hjemmeside.

Vi betaler % av salg via forskuddsbetaling (forskuddsbetalinger utgjør 70% av vårt salg og gjennomsnittsorderen er på 550,-)

Hvor mange % ville du hatt skulle du vurdert reklame på din hjemmeside?

På forhånd takk for alle tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kunne godt tenke meg en reklame finansiert hjemme side prisen bør bli en dags pris og kun bannere med noen popup tilbud av og til men bannere er mest efektive i og med at du har ting som kan drepe popup jeg mener også at man ikke bør få mer en ca 5-10 kroner dagen for en banner men vis det er mulig at man kan ha opptil 4 forskjelige som ikke er konkurenter ville dette gå til både forbruker bedrift og hjemme sidens eier

ps er dette tillfelle skal jeg sette meg ned og scripte en hjemme side med en gang :grin: og i så fall send meg en mail på [email protected]

Lenke til kommentar

Hei vi er villig til å betale 100,- i engangssum + 5% av alt salg som genereres til de 10 første som kan dokumentere minst 50 unike besøkende hver dag.

Ved høyere besøksantall kan vi gi bedre avtaler.

Vi vil gjerne at så mange som mulig skal få vite om blekkpatron.no men så lenge det er kunder som til syvende og sist betaler for annonsering vil vi ikke bruke ti-tusenvis av kroner på annonsering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...