Gå til innhold

pcen gir ut dårlig lyd


Anbefalte innlegg

Hei:) laptopen mi gir ut skurring og på måte ''hakking'', (men litt rundere lyd) når jeg spiller av musikk/film.

Dette er sinnsykt irriterende, og det skjer både på sennheiser øretelefonene mine og på alle andre anlegg, så det er ikke noe galt med det...

 

Har forresten en Asus pc...har ikke veldig lyst å mase med å sende den inn til rep. men kan heller ikke leve med de ulydene..

 

Åpen for alle forslag, Takk :)

 

Mvh Tim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei:) laptopen mi gir ut skurring og på måte ''hakking'', (men litt rundere lyd) når jeg spiller av musikk/film.

Dette er sinnsykt irriterende, og det skjer både på sennheiser øretelefonene mine og på alle andre anlegg, så det er ikke noe galt med det...

 

Har forresten en Asus pc...har ikke veldig lyst å mase med å sende den inn til rep. men kan heller ikke leve med de ulydene..

7042400[/snapback]

Har hatt det samme problemet på en HP-bærbar (nx9000 eller nx9010), og da måtte jeg skru ned volumet til et minimalt nivå for å få det bort. Problemet synes for meg å ligge i effekttrinnet, dessverre. Om det er samme årsak hos deg vet jeg dog ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...