kas_ Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Heisann. Har skaffet meg en xbox360 som jeg skal bruke som MCE-extender. Ellers så har jeg en stasjonær som skal brukes som "server" til 360`n og en laptop til vanlig nett bruk ect. Disse 3 maskinene er koblet sammen i til en trådløs-router. Jeg har ingen problemer å koble disse online samtidig, men tingen er at jeg vil kunne streame fra "server pc`n" til Xbox360`n og samtidig surfe på nettet med laptopen. MEn det får jeg ikke til, fordi for at jeg skal kunne streame fra "server pc`n" til xboxen så må jeg "SLÅ internett"(for å si det på en noob måte) og jeg må koble alt i kun lokalt-nettverk(setter fast ip, og da får den ikke kontakt med internett) for at maskinene skal kunne klere å snakke sammen.. Så, hvordan kan jeg streame og være på nettet samtidig på både laptopen og "server pc`n"? Er det noen som skjønte noe av det jeg sa?? :-P Takk på forhånd Endret 10. oktober 2006 av kas86 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Greier du ikke å få maskinene til å snakke sammen når alt står tilkoblet routeren? Hvilken router har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå