Sleepers-Neo Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Hei. Har et spørsmål ang noe som helt sikker ikke går ann men jeg spør alikevel. Jeg skulle gjerne ha plassert en M2 Machine Gunner i 2 etasje i en bunker. er dette mulig??? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Du kan gjøre det ved å sette ham i en helt bestemt XYZ posisjon. Ikke spør meg hvordan, har forlengst glemt det der, men det er fullt mulig. Det vil se litt merkelig ut når han clipper veggen, dog. Vinduene er ikke så store, og M2 skytterene beveger seg frem og tilbake i en ganske stor radius. Prøvd å plante ham på taket med noen sandsekker rundt? Det ville sett mer realistisk ut. Lenke til kommentar
Sleepers-Neo Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Hei, sliter litt med respawn her. Vil ha så man respawner til en annen unit som AI styrer i gruppa di hvis det er noen igjend. Prøvde med respawn="Group" men dette funker bare på group leader. Men jeg har sett det funke på alle i gruppa i Mp missionet ReturnToEden. Noen forslag?? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Vet det er litt kjedelig å få links som svar, men fler av de beste stedene for editing er borte, så jeg får sende deg til det offisielle forumet, som ennå er i live: http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/ikon...1/ikonboard.cgi Det spørsmålet har blitt spurt der mange ganger (og svart). Prøv et søk og du vil ganske sikkert finne det. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Dette definerer du i filen description.ext Quote: Respawn Codes 0 (or "NONE") - No respawn. The camera zooms slowly out from the player's corpse. 1 (or ["BIRD"]) - Respawn as a seagull after respawndelay. 2 (or "INSTANT") - Respawn at the place of death after respawndelay. 3 (or "BASE") - Respawn at a random spot in the side's marker zone after respawndelay. The names of the different zones are: West: respawn_west East: respawn_east Resistance: respawn_guerrila Civilians: respawn_civilian 4 (or "GROUP") - Respawn into any alive AI in the player's squad after respawndelay. If noone is left then the player respawns as a seagull. 5 (or "SIDE") - Exactly the same as number 4 (GROUP) - at least in v1.46. Bravo 2 Six, OUT! [ Denne Melding var redigert av: desdichado på 2002-11-25 20:15 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå