kenny_o15 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Dette skjedde: Hadde det travelt så rakk ikke å skru av datamaskinen på normal måte, så tok bare å skrudde av strømmen på datamaskinen. Når jeg startet datamaskinen på nytt fikk jeg ulike oppstarts-alternativer (start i sikkermodus m.m) Når jeg valgte alle av disse skjedde det ingenting og maskinen startet på nytt. Fint tenkte jeg og gikk inn på bios-setupen og LOADED OPTIMIZED SETTINGS. Når jeg da startet dataen fikk jeg beskjed om 1) taste F1 for å fortsette - noe som resulterer i svartskjerm. 2) Del to enter SETUP - noe som også resulterer i svartskjerm. Hva i alle værden skal jeg gjøre? Har prøvd å resete biosen på hovedkortet samt skiftet om på og plassene på ram-brikkene mine.....satan Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei og velkommen til forumet! Har du mulighet til å forsøke annen strømforyning? Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
kenny_o15 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei og velkommen til forumet! Har du mulighet til å forsøke annen strømforyning? Hilsen, efikkan.* 7043938[/snapback] Tviler på at det er strømforsyninga mister...alle vifter (prosessor, kabinett og skjermkort) går som normalt...uansett fikk jeg fixa det ved å ta ut batteriet på hovedkortet i noen minutter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå