Sigudian Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 er det mulig å bruke en helt vanlig USB trådløst nettverks-kort som f.ks. denne(har ikke den, men kommer mest sansynlig til å kjøpe en billig en) til å lage et trådløst access-point som laptop'er eller PDA'er eller PSP'er kan bruke får å koble seg opp på internett eller i LAN med min stasjonere maskin? Har spørt meg runt med andre, men enten så fårstår di ikke spørsmålet(n00b) eller så svarer di forskjellige ting. eller så er di ikke sikker. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Det avhenger om du kan sette PDA/PSP i AD-HOC modus. Da har du hvertfall en teoretisk mulighet. Tror nok jeg ville satset på en router istedet. http://www.wi-fiplanet.com/tutorials/article.php/1451421 Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ta en titt på driveren hostap til linux. Den gjør at en del kort med Prism chipset (også noen USB kort) kan operere som en AP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå