Joddleif Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hva med å legge til Bosted under avatarbildet i forumtrådene? Da ikke mer spesifikt en et av de 19 fylkene i landet. Er kjekt å vite hvilken del av landet folket kommer fra, og samtidig slippe å oppgi navn på by/tettsted. Kunne hatt en funksjon i kontrollpanelet med en rullegardinliste der man måtte velge et fylke. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 At det som står i bostedsfeltet i profil vises ved siden av innleggene var det faktisk før, men det var noe forumstyret valgte å ikke ha der særlig lenge, da det er en del som benytter bostedsfeltet til å skrive lange setninger, og ikke skrive enkelt og greit bostedet sitt. Ideen din om rullegardin er fin, men det er ikke noe jeg kan tenke meg at drift vil finne på å legge inn som en funksjon... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Enig med player. Det blir bare spam der uansett... Visst noen vil vite hvor noen bor, kan de gå innpå profilen. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Det blir bare spam der uansettJeg tenkte på en rullegardinmeny i kontrollpanelet hvor man må velge et blandt de 19 fylkene. Da er det ingen som kan utnytte dette feltet til noe annet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Men da er det og vanskeligere å få det presist, å si at man er fra Finnmark f.eks er ikke veldig presist. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Da går det jo ann å ha en meny hvor det står fylket -> stedsnavn f.eks: Vestfold - Tønsberg Vestfold - Larvik osv osv edit: ikke at jeg er så veldig keen på det da, går jo ann å bare se i profilen, er jo ikke så stress det.. Endret 10. oktober 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Men da er det og vanskeligere å få det presist, å si at man er fra Finnmark f.eks er ikke veldig presist. 7043670[/snapback] For enkelte så blir det veldig korrekte, men men..det er en annen diskusjon;) Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Men da er det og vanskeligere å få det presist, å si at man er fra Finnmark f.eks er ikke veldig presist. Poenget er ikke at det skal være presist heller. Poenget er å vite hvor i landet man kommer fra. Kunne like så godt vært nord, sør, øst eller vest. Som sagt, bare en liten pekepinn på hvor i landet man kommer fra. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvorfor ikke bare benytte signaturfeltet til dette? Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvorfor ikke bare benytte signaturfeltet til dette? 7044648[/snapback] Tror meningen her er å se hvor en person kommer fra, da må det jo være noe som er satndard for alle brukere. Det holder for eksempel ikke at jeg skriver i signaturfeltet hvor jeg er fra hvis jeg vil hvite hvor andre er ifra. An kanskje 1 av 100 signerer med fylke man er ifra hjelper lite... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Jeg liker som sagt ideen om en rullegardinløsning. Men vil drift legge inn noe slikt i så fall? ^^ Mener: Vestfold - Stokke Kanskje et siste felt hvor man maks kan skrive inn noe på f.eks 7 bokstaver? Vestfold - Stokke - [Fossnes] men det blir vel for avansert og da kan man jo skrive tulleting der og. Kunne jo ha to felt da. "Bosted:" Her kan du skrive inn bostedet ditt i felt og søppel som "Foran PC-skjermen" "Bosted rullegardin/statistikk:" Hvor rullegardinen tar plass. Endret 11. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg synes man kunne ha en slik rullemeny for bosted, og ingen fritekstplass da jeg mener det blir for mye tull med fritekst Lenke til kommentar
neadii Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) det med rullgardin høres kult ut men strategy-player sitt forslag likte jeg ikke Forumet er så pass stort at jeg ikke vil si at jeg bor i ********, synes det holder med å si at jeg bor i Akershus. Endret 11. oktober 2006 av neadii Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Joda, joda, men dog bare et forslag til løsning og ikke noe jeg nødvendigvis selv ville støttet. I slike saker som dette prøver jeg også å komme med objektive forslag. Dessuten kunne dette brakt inn en interessant søke- og statistikkfunksjonalitet tror jeg. Da det kunne blitt lagt inn en mulighet for sortering og visning av brukere etter bosted ved en lik rullegardin som søkte blant brukere som hadde registrert bosted på denne måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg