Zokaban Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 musa er logitech mx300, og problemet oppstår kun i spill. Heller ikke alle spill, men det klikker i bl.a: UT2003, CS, Battlefield 1942 Scrollen virker HELT fint i windows (xp) og også i det gamle UT. noen som har hatt lignende problem? - hilsen frustrert bruker Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 *host*Windows-XP-suger-og-klarer-ikke-å-route-usb-portene-riktig-der-har-du-problemet-ditt*host* :razz: Neida... jeg vet ikke, det der høres mer ut som et driverproblem enn noe annet... det kanskje faktisk ER et xp-problem også... jeg ville anbefalt deg å prøve å kobla musa til PS/2-porten istedenfor USB-porten og se om det fungerer bedre da. kanskje prøve å installere nyeste driverne til både musa og chipsettet ditt... Lykke til :smile: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 *host*-logitec-azz-*host* :razz: Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Dette er et problem i de nåværende driverne. Logitech kommer med nye oppdaterte mouseware drivere i løpet av 1-2 uker (ifølge ryktene) I mellomtiden kan du enkelt fikse problemet ditt. Jeg har selv en Logitech MX mus (MX700) og følgende fungerer bra: Gå inn i kontrollpanelet, mouse properties. Så velger du "buttons" og setter scroller til "none" Deretter installerer du Microsoft TweakUI http://download.microsoft.com/download/whi...wertoySetup.exe Så går du til Start, Programs, Powertoys for Windows XP, TweakUI for WindowsXP Du trykker på mouse og velger wheel. Så haker du av på "use mouse wheel for scrolling" og velger f.eks 3 lines at the time Håper dette hjalp deg. Si ifra om det funker :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå