Gå til innhold

hva skal jeg velge ut av 7900GS vs X1900GT


kris-pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var jeg deg, ville jeg kjøpt GeForce 7900GTO. Det er en nedklokket verisjon av 7900GTX, med samme kjøler, saamme kjerne, samme minne, og samme specs, utenom frekvensene, men disse tar det deg under 2 min å stille opp. Da får du et kort osm yter i området mellom X1900XT og X1900XTX.

 

Det koster ca. 2100 p ådet billigste. Du finner det i prisguiden ved å søke på "7900 GTO" (Gidder ikke stresse emd å finne link :D)

 

EDIT: Her er linker:

 

MSI GeForce 7900GTX

MSI GeForce 7900GTO

 

Edit2: Fant også ut at det bare er minnet som er klokket litt saktere. dvs. GTX: 1600 effektivt, GTO: 1320 effektivt.

 

Dette vil du LETT klare åå klokke.

Endret av christopher909
Lenke til kommentar
Var jeg deg, ville jeg kjøpt GeForce 7900GTO. Det er en nedklokket verisjon av 7900GTX, med samme kjøler, saamme kjerne, samme minne, og samme specs, utenom frekvensene, men disse tar det deg under 2 min å stille opp. Da får du et kort osm yter i området mellom X1900XT og X1900XTX.

 

Det koster ca. 2100 p ådet billigste. Du finner det i prisguiden ved å søke på "7900 GTO" (Gidder ikke stresse emd å finne link :D)

 

EDIT: Her er linker:

 

MSI GeForce 7900GTX

MSI GeForce 7900GTO

 

Edit2: Fant også ut at det bare er minnet som er klokket litt saktere. dvs. GTX: 1600 effektivt, GTO: 1320 effektivt.

 

Dette vil du LETT klare åå klokke.

7041856[/snapback]

Helt sikker?? :hmm:

Lenke til kommentar

Skal gjere innkjøp av skjermkort sjølv i denne prisklassen, og er akkurat desse to eg har vurdert. Klarer fortsatt ikkje å bestemme meg, for tilbudet på 7900GTO kortet er veldig fristandes. Forøvrig virker x1950pro eit kort der en får veldig mykje får pengane, iallefall for rundt 1700,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...