Prosit Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg trenger full soundtrack, eventuelt liste over alle sangene som spilles i filmen "Sällskapsresan - Snowroller". Om noen har sett den, er det spesielt låta som spilles når de proffene kjører slalom ned alpene. Takknemlig for svar! Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Finner ikke soundtrack, men det er Bengt Palmers som har lagd det. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Soundtracks for Sällskapsresan (1980) "Med SunTrip mot solen" Composed by Bengt Palmers "Sorglös samba" Composed by Bengt Palmers "Pappas samba" Composed by Bengt Palmers "Svarta pengar" Composed by Bengt Palmers "Um samba" Composed by Bengt Palmers http://www.imdb.com/title/tt0081590/soundtrack den eller? edit1 mer: 1 Med Suntrip mot solen 2 Härifrån till evigheten 3 Pappas samba 4 Um samba (en samba) 5 Carmencita ler 6 Sambalolek 7 Minnet av en sång 8 El matador 9 Softsamba 10 Pappas samba 11 Svarta pengar 12 Solnedgång I Nueva Estoccolmo 13 Sorglös samba 14 Spansk klackspark 15 Feliz Endret 11. oktober 2006 av rjd-2 Lenke til kommentar
Prosit Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 beklager:/ dette er Sällskapsresan - Suntrip (i syden). Jeg er ute etter Sällskapsresan - Snowroller (når de er i alpene) Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Satt og knota med dette i en halvtime i går. Blir sta, jeg SKAL få til. Menneh...nei. Er du sikker på at det er gitt ut noe soundtrack til denne? Lenke til kommentar
Prosit Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 jeg vet ikke om det er gitt ut, men det er jo musikk på filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå