iChristian Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Forbruker.no melder at 9 av 10 har mobiltelefon Vi er stadig mer mobile her i landet også. Antallet mobilabonnement tilsier at 105 prosent av alle nordmenn har mobiltelefon. Det betyr at mange har ett-eller flere abonnementer. Samtidig går ringeprisene på mobil ned. PT har trukket fra "maskin-til-maskin"-abonnementene (alarm-, betalingssystemer og lignende) og de som har flere abonnementer enn ett. Da viser tallene at hele 91 prosent av alle nordmenn har mobil. Det står ingenting i teksten her hvordan de definerer alle, men hvis de har tatt 4,5millioner og målt det opp mot antallet abonnementer så vil det jo bety at det kun er veldig gamle mennesker og veldig unge mennesker som ikke har mobiltelefon i Norge. Imponerende høyt tall Så jeg vil anta at de regner alle fra de er 15 år eller lignende. Hva gjør de uten mobiltelefon? jeg innbiller meg at det er litt vanskelig i vår mobiltelefoniserte verden? Endret 10. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Fortsettelsen tar vi her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=126 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg