Kimkimsen Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har kjøpt meg Xbox 360, trådløst nettverks greier og 12 mnd abo. Problemet er at xboxen ikke finner det trådløse nettverket mitt. Er LANGT fra noe datamann, så er det noen som har noen forslag ? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Først og fremst, må du foreta en nettverkstest på Network Settings. Det har du vel allerede gjort...? Hvor langt unna routeren har du konsollen? Jeg har problemer med dette når jeg skal spille på surround-anlegget i stua og ikke på rommet, så jeg kjøpte et par USB-forlengere og fikk nettverksadapteren høyere opp, da blir det mye bedre signal. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Åssen router har du? Sjekk om den er kompatibel med xbox live Lenke til kommentar
Kimkimsen Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Ser ut til at jeg får det til nå! Fikk hjelp av en teknisk bror Sitter èn etasje under, men tror det skal gå riktig så bra. Takker uansett for raskt svar Lenke til kommentar
Veni Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 noen som vet hvor langt unna man kan være fra ruteren med en slik adapter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå