Ozwald Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Leter etter sanger som er rolige og fine, ikke sove sanger som jeg har sett en del tråder om, men heller det mange vil kalle "jentesanger" lignende: David Grey - This years love Michael Buble - Home Pink - Dear Mr. President Five For Fighting - Superman Forslag? Endret 10. oktober 2006 av Ozwald Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 hmm, så du hadde nevnt michael buble der. Har du hørt den ''Michael Buble - Feeling good''? Er kanskje ikke så kjemperolig, men skikkelig fin Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeff Buckley - Halleluja Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Den der klissesangen til Aerosmith (den som er i Armageddon). Alle jenter liker den. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 ååååh... den er nyyydelig Aerosmith - dont wanna miss a thing Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg er en mester på slike sanger, skal jeg love deg. Last ned alt du finner av: -Bryan Adams -Enrique Iglesias -Ronan Keating -Mandy Moore -Coldplay Andre bra rolige sanger: -Madrugada - Majesty -Eskobar - On the ground -Eskobar - Someone new -Fenrik Lane - All or nothing -Maria Mckee - Show me heaven Dette er de jeg kom på på 1 minuts tenking! Til slutt vil jeg presentere verdens fineste sang! Jessy - Dancing in the dark Denne MÅ lastes ned! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Flere: - Robbie williams - angels - Santana - Maria - Magnet - Lay lady lay - Faith Hill - The kiss - Eric Clapton - tears in heaven nesten litt - Michael Bolton - When a man loves a woman - Chris Deburgh - Lady in red - *husker ikke artist* - Love is all around Aahh, alle disse sangene er elsk Du BØR høre på de Stol på meg, jeg er jente Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Eric Clapton - Wonderful Tonight Aerosmith - Dream on Queen - Love of my Life The Who - Behind Blue Eyes Lenke til kommentar
valentino Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Det er et album med 2 cder ute som heter Jentevorspiel - Girls Just Wanna Have Fun (2CD) Innhold: 1 . Girls Just Wanna Have Fun - Cindy Lauper 2 . Rythm Of The Night - Debarge 3 . Kom Igen Lena - Håkan Hellström 4 . I Think We´re Alone Now - Tiffany 5 . Diggi Loo Diggi Ley - Herrey´s 6 . Love In The First Degree - Bananarama 7 . Touch Me - Samantha Fox 8 . Karma Chameleon - Culture Club 9 . Kyrie - Mr. Mister 10 . (Hey You) The Rock Steady Crew - Rock Steady Crew 11 . Get Out Of My Dreams - Billy Ocean 12 . Under Isen - Postgirobygget 13 . The Riddle - Nik Kershaw 14 . Call Me - Spagna 15 . Hold On - Wilson Phillips 16 . Gimme Gimme Gimme - Narada Michael Walden 17 . The One And Only - Chesney Hawkes 18 . Hey Mickey - Carola 19 . I Wanna Be The Only One - Eternal 20 . Wild Boys - Duran Duran 21 . Tubthumping - Chumbawamba 22 . Straight Up - Paula Abdul 23 . Manic Monday - Bangles 24 . Footloose - Kenny Loggins 25 . It´s My Life - Talk Talk 26 . Breakfast At Tiffany´s - Deep Blue Something 27 . Proud Mary - Ike & Tina Turner 28 . The Tide Is High - Blondie 29 . Chain Reaction - Diana Ross 30 . Heartache - Pepsi & Shirley 31 . Get Around - The Beach Boys 32 . En Jävel På Kjärlek - Glennmark / Eriksson / Strömsted Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Chicago - Hard To Say I'm Sorry Bruce Hornsby - The Way It Is (evt. 2Pac - Changes) Carole King - You've Got a Friend (evt. med James Taylor) Elton John - Sorry Seems the Hardest Word (evt. feat Blue) Cat Stevens - Father & Son (evt. R. Keating) Tracy Chapman - Baby Can I Hold You (evt. R. Keating) Alison Krauss & Union Stations - When You Say Nothing at All (evt. R. Keating) The Eagles - Desperado Eric Clapton - Tears In Heaven James Blunt - Goodbye My Lover James Blunt - You're Beautiful Celine Dion - My Heart Will Go On Jeff Buckly - Hallelujah Joss Stone - Right To Be Wrong Kelly Clarkson - Because Of You Kiss - Beth Muse - Unintended Norah Jones - Don't Know Why Robbie Williams - Angels Endret 10. oktober 2006 av HenHau Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 ååååh... den er nyyydelig Aerosmith - dont wanna miss a thing 7042004[/snapback] Perfect! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Righteous Brothers - Unchained Melody Gary Moore - Still got the blues for you Mariah Carey - When You Believe Peabo Bryson & Regina Belle - A Whole New World Gary Barlow - Forever Love Jennifer Rush - The Power Of Love Bryan Adams - Everything I Do, I Do It For You Mr. Big - To Be With You Morten Harket - Kamilla og Sebastian Elton John - Your Song Elvis Presley - Love Me Tender Julio Iglesias - When You Tell Me That You Love Me Savage Garden - Truly Madly Deeply Stein Ingebrigtsen - Bare Du Lonestar - Amazed Jan Johansen - Se på mig Maria McKee - Show Me Heaven Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart Bon jovi - Always Tracy Chapman - Can I Hold You Tonight Vamp - Tir na' noir Halvdan Sivertsen - Kjærlighetsvisa Meat Loaf - I'd Lie For You East17 - Stay Another Day Umberto Tozzi - Ti Amo Tomas Ledin - I natt är jag din Tommy Nilson - Öpna din dör Toni Braxton - Unbreak My Heart Andrea Bocelli - Besame Mucho Evert Taube - Nocturne Sissel Kyrkjebø - Solitare Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love Jan Teigen - Det Vakreste Som Finns Whitney Houston - One Moment In Time Whitney Houston - I will always love you Wet Wet Wet - Love Is All Around Wham - I'm Never Gonna Dance Again Richard Marx - I'll Be Right Here Waiting For You DDE - Vinsjan på kaia Sarah Brightman - Nella Fantasia Seal - Kiss From A Rose Secret Garden - You Raise Me Up Nick Cave - Where The Wild Roses Grow Percy Sledge - When A Man Loves A Woman Olav Stedje - Syng Meg Heim Har jeg mye å gjøre?..... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Norah Jones Katie Melua Fiona Apple Kate Bush Björk Rolig musikk. For det meste. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Augustana - Boston Rihanna - Unfaithful Air Supply - Making Love Out of Nothing At All Lenke til kommentar
Kiimmii Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Her er noen sanger du kan ta en titt på, hvis du liker dem så kan du si ifra, så skriver jeg ned flere senere One Republic - Apologize Outlandish - Aicha David Grey - It's Not Easy To Be Me Backstreet Boys - Never Gone Brian McFadden - Everybody's Someone Brad Paisley - Whiskey Lullaby<3 Alan Jackson - Remember When<3 Kenny Chesney - There Goes My Life Tracy Chapman - Fast Car Opus X - Loving You Girl Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Unødvendig bump når det finnes et nyere og mer brukt emne her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=660738 Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg