fakey Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei, jeg bestilte en laptop fra dell for omtrent to uker siden og betalte for 8 dager siden. Da jeg prøver å sjekke ordrestatusen på den får jeg bare opp: Din ordre ble dessverre ikke funnet. Kjære kunde! Vi kan dessverre ikke identifisere din bestilling basert pa opplysningene du har oppgitt. Det er flere mulige grunner til at din ordre ikke ble funnet. Enten IR-nummer eller epost-adresse er ikke korrekt. Ordren er enna ikke overfort til vart ordre-status system. Hvis du gjorde bestillingen pa internett innenfor de siste 48 timene, forsok igjen om 24 timer slik at systemet i mellomtiden blir oppdatert. Det har jo gått nå skal vi se (8 * 24 = 192) 192 timer siden jeg betalte. Noen andre som har opplevd dette hos dell, at den ikke dukker opp i ordrestatusen? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Du må nok ringe til dem å høre, har alldri handlet hos dell men regner du betalte med visa eller nettbank med kid? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Virka som en liten feil i datasystemet dems, men siden du har betalt har du trolig en kvittering, og dell burde da klare å fikse dette fort som F. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Du må nok ringe til dem å høre, har alldri handlet hos dell men regner du betalte med visa eller nettbank med kid? 7041031[/snapback] Betalte med nettbank og oppga ir nummeret slik det sto i mailen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå