Gå til innhold

En god kalenderløsning med synk mot mobil

Anbefalte innlegg

Jeg trenger meg en kalender/møteplanleggerløsning, men er ikke veldig interessert i å kutte ut Opera som både e-post og newsfeed. Novell Evolution og KDE PIM(Kontactpakken) er de eneste valgene jeg ser som en løsning.

Mitt system bruker KDE, kanskje derfor Kontact(Med sine tilleggsapplikasjoner) vil fungere bedre enn Novell Evolution. Jeg vil gjerne vite litt om folk som har brukt disse og generell oppfatning av disse.

Jeg installerte KDE PIM, men jeg syntes jeg fikk for mye med den pakken som jeg aldri blir å bruke. Alt jeg egentlig trengte var KAddressBook og KOrganizer. Jeg prøvde å bruke Evolution en gang, men for å få startet den ville den at jeg skulle opprette et oppsett for e-postkonto.

Jeg regner med å skaffe meg en smarttelefon(Nokia, 3G, SymbianOS), og synkronisering mot denne kalenderen/kontakter er også viktig. Jeg kunne tenkt en PDA istedet, men hvorfor ha 2 enheter når en smarttelefon kan gjøre det meste.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Second, and I think that although we have no clear roadmap for this yet (besides, our version naming scheme is going to change once again ), OpenOffice.org and StarOffice shall include the Mozilla Foundation's Thunderbird and Sunbird (calendaring application) in the future. Besides the inclusion of those two softs inside the office suite, connectors to Sun Calendar Server and Microsoft Exchange will also be developed accordingly.

Les hele bloggen her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...