iChristian Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Aftenposten.no melder om at Erling Folkvord vil ha sprøyterom i Rådhuset Jeg må si at dette må være det sprøeste påfunnet fra denne herremannen på lang tid, det er greit nok at man ved dette vil vise aksept for brukerne av tilbudet, men det får da kanskje være grenser for hvilke bygninger man skal bruke til dette, eller hva synes dere? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvorfor ikke? Synes det var en glimrende ide jeg, om vi i det hele tatt skal ha sprøyterom. Kjedelig for politikerne å miste garasjen sin, så de må gjøre som de ber andre om og reise kollektivt... Geir Lenke til kommentar
j**** harddisk Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Teiteste påfunnet jeg har hørt om, det får være en grense hvor sånne ting bør være. Hvorfor putte det i rådhuset? hvorfor ikke i nabobygget? Skriker etter oppmerksomhet, det er det han gjør. Det kommer ALDRI til å bli godtatt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Så spøytegærne noen av våre politikere er så passer det kanskje som hånd i hanske. Det nye operabygget kan jo også være et fint alternativ ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå