Gå til innhold

Stor problemer med lyd i 2142 (video)

Anbefalte innlegg

Dette er hvordan artilleriet lager krøll, mtp lyden, og FPS på 17 (recorded i 30 FPS i fraps)

http://www.youtube.com/watch?v=Jqd6iubZ6oU

Eller høyere kvalitet: http://home.online.no/~kesagen/art.mpg

(14MB)

X-Fi, EAX, game mode, high quality

Om jeg bytter til music mode, så blir artilleriskurrelyden borte, men da fungerer ikke eax. Da får jeg ikke valgt X-fi engang i menyen i BF.

I 2142, om lyden settes på low og medium så lyden grei, men på high og ultra high er den ubrukelig. Men hvorfor?

Endret av hifiking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat det samme problemet har jeg :S Har også x-fi (xtrememusic) med nyeste drivere.

Har funnet ut at dette problemet kun oppstår ved lav FPS av en eller annen merkelig grunn. Når jeg setter video-settings på low og FPS holder seg over 50 merker jeg ikke lenger noe til det. Har også prøvd litt med flere lydsettings, uten at dette hjalp.

Hvis denne sprakingen skjer over lengre tid har jeg opplevd at PCen rebooter uten noen form for feilmelding, bluescreen e.l.

Lenke til kommentar
Akkurat det samme problemet har jeg :S Har også x-fi (xtrememusic) med nyeste drivere.

Har funnet ut at dette problemet kun oppstår ved lav FPS av en eller annen merkelig grunn. Når jeg setter video-settings på low og FPS holder seg over 50 merker jeg ikke lenger noe til det. Har også prøvd litt med flere lydsettings, uten at dette hjalp.

Hvis denne sprakingen skjer over lengre tid har jeg opplevd at PCen rebooter uten noen form for feilmelding, bluescreen e.l.

7051279[/snapback]

Har hatt et par reboots jeg også med bluescreen, skylda får en fil som heter ha20x2k.sys, den er creative sin. Så nå spiller jeg 2142 på medium lyd.

Jeg får alltid lav FPS ved artilleri, både i 2142 og BF2 er jeg nede i 20 FPS, om ikke laverer. Trodde nesten lydkortet hadde skylda, men prøvde uten og fikk like lav FPS.

Si ifra om du finner ut noe mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...