hifiking Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Dette er hvordan artilleriet lager krøll, mtp lyden, og FPS på 17 (recorded i 30 FPS i fraps) http://www.youtube.com/watch?v=Jqd6iubZ6oU Eller høyere kvalitet: http://home.online.no/~kesagen/art.mpg (14MB) X-Fi, EAX, game mode, high quality Om jeg bytter til music mode, så blir artilleriskurrelyden borte, men da fungerer ikke eax. Da får jeg ikke valgt X-fi engang i menyen i BF. I 2142, om lyden settes på low og medium så lyden grei, men på high og ultra high er den ubrukelig. Men hvorfor? Endret 10. oktober 2006 av hifiking Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Akkurat det samme problemet har jeg :S Har også x-fi (xtrememusic) med nyeste drivere. Har funnet ut at dette problemet kun oppstår ved lav FPS av en eller annen merkelig grunn. Når jeg setter video-settings på low og FPS holder seg over 50 merker jeg ikke lenger noe til det. Har også prøvd litt med flere lydsettings, uten at dette hjalp. Hvis denne sprakingen skjer over lengre tid har jeg opplevd at PCen rebooter uten noen form for feilmelding, bluescreen e.l. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Akkurat det samme problemet har jeg :S Har også x-fi (xtrememusic) med nyeste drivere. Har funnet ut at dette problemet kun oppstår ved lav FPS av en eller annen merkelig grunn. Når jeg setter video-settings på low og FPS holder seg over 50 merker jeg ikke lenger noe til det. Har også prøvd litt med flere lydsettings, uten at dette hjalp. Hvis denne sprakingen skjer over lengre tid har jeg opplevd at PCen rebooter uten noen form for feilmelding, bluescreen e.l. 7051279[/snapback] Har hatt et par reboots jeg også med bluescreen, skylda får en fil som heter ha20x2k.sys, den er creative sin. Så nå spiller jeg 2142 på medium lyd. Jeg får alltid lav FPS ved artilleri, både i 2142 og BF2 er jeg nede i 20 FPS, om ikke laverer. Trodde nesten lydkortet hadde skylda, men prøvde uten og fikk like lav FPS. Si ifra om du finner ut noe mer. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Fant ut at ved å stramme timingen på minnet så ble ulydene nærmest borte, i følge creative så skyldes ulydene at hurtigminnet i lydkortet går tomt fordi andre tin blir prioritert på PCI bussen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå