Blausen Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Prøvd meg med HDR bilde av kjøkkenet til mor og far. Synd med lysrørene som ble veldig utbrent. Men ellers er jeg ganske fornøyd. Hva syns dere? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Får mer hakaslepp av kjøkkenet i seg selv, enn selve bildet. ^_^ Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Bildet var kult og Mamma og Pappa har et vilt rått kjøkken Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 bra stemning på bildet gitt.. må sette meg inn i dette hdr styret Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg må innrømme at det var det syykeste kjøkkenet jeg noen gang har sett!! Og bildet var også i særklasse, det var en vill stemning, og en dus som matcher! Full score fra meg! Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Bildet var flott, fint utsnitt - fordreingingen ved vid brennvidde gir sin effekt!! Personlig synes jeg kanskje det blir en anelse gult- kanskje du kan titte litt på hvitbalansen. Det kan jo selvsagt hende du ønsker å få inn "kos"-stemningen, i såfall er gulstikket helt ok. Fin eksponering hele veien, med unntak av flisene ved benkeplaten, ikke så rart da disse sikkert er forferdelig reflektive. Kanskje du kunne trukket frem en av de lavere eksponeringene akkurat her. Kjøkkenet i seg selv synes jeg derimot er utrolig harry min sære personlige designersmak. Endret 10. oktober 2006 av Svein Gunnar Kjøde Lenke til kommentar
parleur Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har riktige rike forldre du... hehe Veldig flott bilde! Flotte farger. Nesten som hentet ut fra "møbelringen" eller Bohus sitt magasin! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Gidder ikke repetere alt de andre har sagt, for det er et fint bilde! Men, for å se det negative i det, så gir lysene langs benken en slaks "buu" effekt / stemning. Alle andre lys var tøffe, og bildet var utrolig, men det var en av de tingene som hindret det å få toppkarakter, fra meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 jeg kjenner bare til HDRI i 3D sammenheng men interesangt bilde non the less Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kjøkkenet var utrolig stilig....., og bildet var dritbra det også... Eneste lysrørene som ødela litt, men ellers ser det smooth ut! Hvor mange eksponeringer etc? Lenke til kommentar
egerstud Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Når du har utbrente og/eller gjengrodde partier, så er HDR forsøket misslykket. Det er jo akkurat disse ting en bruker HDR for å få bukt med, perfekt toneforløp gjennom hele skalaen. Fortsett å prøve, til slutt sitter det! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Nesten samme kjøkken som jeg har Ontopic: Artig bilde Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Bortsett fra det utbrente syns jeg dette var skikkelig stilig. Er enig med det de andre har sagt, og selvfølgelig imponert over det staselige kjøkkenet Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Knall bilde og knall kjøkken! Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det var en fint bilde med stemningsfull lyssetting. Det som trekker ned er to ting etter min mening: 1. Gjenskinnet av lyset på gulvet 2. Krystallyset på taket, ser ut som denne henger skjevt og gjenskinnet fra dette lyset på taket er forstyrrende. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg syns det var ett sinnsykt bra HDR bilde, men kanskje en anelse for gult. Syns ikke det gjør noe, men kunne sikkert vært annerledes. Og til dere som tror at det kjøkkenet må ha vært så sjukt dyrt så er det noe av det dummeste jeg har hørt. Jeg er enig at det kjøkkenet så veldig fint ut, men det må ikke ha kosta mangfoldige hundretusener. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Får jeg se orginalbildet? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Får jeg se orginalbildet? 7072142[/snapback] det er ikke ett orginalbilde når det er HDR, det er fler Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 det er ikke ett orginalbilde når det er HDR, det er fler 7072167[/snapback] Ok. Hakke så peil' på sånt, jeg. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg synes det ble et flott bilde. Litt dumt at lysene ble til tider utbrent. Flotte farger, og et flott kjokken. Har faktisk provd med paa HDR, men jeg klarer aldri aa faa det riktig. Brukte du photoshop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå