Toppris Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Når du har bestilt, mottatt og satt opp alle delene må du få inn windows. Hva lønner det seg å kjøpe da? Windows CDer koster jo rundt 1,500 har jeg sett, men hører det er noe OEM greier til mye billigere? Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ja, det er forskjellige os og få kjøpt. Liker ikke OEM versjon selv om det er billigere, men funker sikkert det og. Hva med http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303151 Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ja, det er forskjellige os og få kjøpt. Liker ikke OEM versjon selv om det er billigere, men funker sikkert det og. Hva med http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303151 7045240[/snapback] Dette er ikke riktig. OEM versjonen av feks Win Xp er akkurat den samme som vanlig versjon, den er bare billigere fordi man kjøper den sammen med feks et hovedkort. Eneste forskjellen er rettighetene du har med lisensen, du kan så vidt jeg vet ikke flytte Windows over til en annen PC, lisensen er beregnet kun på det hovedkortet du kjøpte den sammen med Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Du kan jo alltids få tak i en gammel bedriftspc og bruke windows 2000 lisensen som er på Det har jeg en maskin av hjemme... lovlig også Ellers er jo linux en fin gratis utgave... Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Operativsystem: Microsoft Windows XP Home, hva med denne? 780,- kroner. Operativsystem Lisenstype: Full pakke Antall lisenser: 1 bruker Lisensprissetting: OEM Media: CD-ROM Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Viss du sender inn en piratkopiert utgave til microsoft får du avslag... var slik før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå